Man te visu laiku sūta no Kannām, kā bijušajam spīkerim un uzvarētājam. Nop. Reklāmas festivāli beigušies. Kādēļ? Tu nevari vinnēt, ja reklāma nav par gejiem, nēģeriem, bēgļiem vai MeToo. Tas ir defaults, nav jēgas pat censties. Nu, un, protams, "case study" par pēdējo wobleri. 3 atbildes

Eriks Stendzenieks
(2021-03-09 19:47:55)
@twitter
Man te visu laiku sūta no Kannām, kā bijušajam spīkerim un uzvarētājam. Nop. Reklāmas festivāli beigušies. Kādēļ? Tu nevari vinnēt, ja reklāma nav par gejiem, nēģeriem, bēgļiem vai MeToo. Tas ir defaults, nav jēgas pat censties. Nu, un, protams, "case study" par pēdējo wobleri.
Eriks Stendzenieks
(2021-03-09 20:11:53)
@twitter
Bija laiki. Bet "arī šis pāriet", kā @JurgisLiepnieks teica. Toties no šī vesela akadēmija izveidojusies. Forši. Šis vairs nav teritorijas iekarošanas posms. Šis ir kalpošanas un zināšanu nodošanas posms. Pirmais "Underdog" iznāciens. Lielais sākums. Cannes Lions. https://t.co/QIWuI46QqI
Eriks Stendzenieks
(2021-03-09 20:18:10)
@twitter
@Snowtales Tu davai – paliec čībiņu biznesā, Kāreiz paskaidrošu, kādēļ taisīt 5 minūšu traģisku video par sūda uzlīmi ir idiotiski. Ir aģēntūras, kā ALMAP/BBDO, kuras katru gadu iegāž festivālā ap 4 000 000 ar 600 darbiem 10 dažātās karegoriās. un priecājas par padsmit lauvām.
Edgars Prancāns
(2021-03-09 20:20:19)
@twitter
@E_Stendzenieks https://t.co/LlYwsR3dJ1

© 2009-2017 civciv ;)