Palūkoju EV cenas. Nope, nesanāks man nākamais auto elektro. Neticu, ka tuvāko dažu gadu laikā cenas nokritīs līdz paceļamam līmenim. Škodas iD4 bračka Enyaq sākas no 36k uz papīra, bet bāze dzīvē sanāks 38k. Ņemams Leaf arī sākas no 35k. 13 atbildes

Kaspars Foigts
(2021-03-08 14:29:56)
@twitter
Palūkoju EV cenas. Nope, nesanāks man nākamais auto elektro. Neticu, ka tuvāko dažu gadu laikā cenas nokritīs līdz paceļamam līmenim. Škodas iD4 bračka Enyaq sākas no 36k uz papīra, bet bāze dzīvē sanāks 38k. Ņemams Leaf arī sākas no 35k.
Master
(2021-03-08 14:33:22)
@twitter
@laacz @normis vai neņēma mazlietotu, vai jaucu? Tad cenai jābūt nedaudz zemākai
@normis@toot.lv
(2021-03-08 14:39:08)
@twitter
@dj_beatmaster @laacz Protams, ka jauns EV ir dārgāks, kamēr tas ir tāds retums, kāds ir. Pionieri maksā par to, lai top infrastruktūra un tiek izglītoti pārējie. Es pirku demo mašīnu, ap 20% lētāk
nameiz
(2021-03-08 14:40:54)
@twitter
@laacz Es arī skatos ka vēl pēc gadiem 4 nekas nebūs pa kabatai. 1/3 no mājas cenas neesmu gatavs maksāt par ikdienas auto.
Marcis
(2021-03-08 15:21:57)
@twitter
@laacz Esi tik bagāts, lai pirktu jaunu auto? :)
Kaspars Foigts
(2021-03-08 15:23:30)
@twitter
@MarcisBa Jocīgi uzskati :)
Raivis Dejus
(2021-03-08 16:08:16)
@twitter
@laacz Es braucu ar Opel Ampera (Chevrolet Volt) pluh-in hibrīdu. Var lādēt kā pilnvērtīgu EV un pilnu uzlādi var nobraukt 40-60km. 1 dienai pietiek. Maksā ~12K, atsauksmēs uzsver uzticamību un ilgmūžīgo bateriju sistēmas dizainu.
Kaspars Foigts
(2021-03-08 16:33:04)
@twitter
@RaivisDejus Man 40-60km nepietiks :)
Marcis
(2021-03-08 16:50:26)
@twitter
@laacz Nopērkot 2 gadu vecu auto lifetime izmaksas ir jūtami zemākās. 20-30%. Man kā ex finanšu cilvēkam patīk rēķināt. Bet es arī neiebilstu, ja cilvēki pērk jaunas. :)
Kaspars Foigts
(2021-03-08 17:01:58)
@twitter
@MarcisBa a) 20-30% lētāk nav "bagāts" b) Garantija 2-3 gadus īsāku periodu, ja ir vispār c) Lietots auto ir lietots auto (kādas klizmas, kā lietots, utt) Ir skaidrs, ka finansiāli izdevīgāk ir lietots, bet ir arī citi aspekti bez finansēm.
Kaspars Foigts
(2021-03-08 17:05:51)
@twitter
@MarcisBa Un vēl viena lieta. Uzturēšanas izmaksas pieaug līdz ar auto vecumu. Pirmajos gados tās ir niecīgas (apkopes un tikai), bet pēc tam var jau būt pa kādam remontam. Pērkot 2-3 gadus vecu, tu šo brīdi pietuvini.
Marcis
(2021-03-08 17:11:58)
@twitter
@laacz Visiem trīs punktiem piekrītu. Man vnk ļoti nepatīk, ka jebkurai kaut cik normālai mašīnai katru gadu vērtība krītas par 1.5-2k... Ļoti daudz par relatīvi īsu prieku :).
Girts
(2021-03-08 17:24:57)
@twitter
@laacz Ļoti līdzīgas sajūtas. Un ja vēl ģimene paliela un derētu 7 vietas + negrib attiekties no 4x4 drošības un komforta... Bet gan jau. Nākamais auto nē, bet gan jau aiznākamais atnāks jau kā EV
Raivis Dejus
(2021-03-08 17:42:04)
@twitter
@laacz 40-60 uz elektrības, tad bendzīns. Bet protams jāskatās, kas der un kad nē.

© 2009-2017 civciv ;)