@laacz @PuuchuksJ @normis @janisz @normundsbergs Triviāls slinkums un neiedziļināšanās no absolūtā vairākuma lietotāju puses ir viens no būtiskākajiem faktoriem, kas vienmēr jāņem vērā un te tas nav ņemts vērā. par to arī stāsts. SmartID ir ļoti labs paraugs kā ņemt vērā (nekā lieka) + viņam arī b 15 atbildes

Girts
(2021-02-12 11:00:11)
@twitter
@laacz @PuuchuksJ @normis @janisz @normundsbergs Triviāls slinkums un neiedziļināšanās no absolūtā vairākuma lietotāju puses ir viens no būtiskākajiem faktoriem, kas vienmēr jāņem vērā un te tas nav ņemts vērā. par to arī stāsts. SmartID ir ļoti labs paraugs kā ņemt vērā (nekā lieka) + viņam arī b
@normis@toot.lv
(2021-02-12 11:01:50)
@twitter
@GirtsS @laacz @PuuchuksJ @janisz @normundsbergs Kāpēc tev SmartID ir biežāk? Man tieši Eparaksts Mobile, jo SmartID ir palicis tikai kontu apskatīšanai, ko man tik bieži nevajag
Girts
(2021-02-12 11:02:27)
@twitter
@laacz @PuuchuksJ @normis @janisz @normundsbergs nu negribu es iet un mainīt login kodu kaut kam, ko man reāli gadu nav vajadzējis. es vienkārši neizmantoju to login. ja būtu tā pieredze bijusi ērtāka, bez custom koda, ar personas kodu un bez paroles aplikācijā.. iespējams lietotu biežāk. vrb izvēl
Girts
(2021-02-12 11:04:40)
@twitter
@normis @laacz @PuuchuksJ @janisz @normundsbergs nu nez. man varbūt tāpēc, ka ģimene liela, bet es maksājumus veicu visādus regulāri. pērkot e-rimi, mani arī dzen uz smartid tak, barborā arī. un varbūt man naudas mazāk nekā tev, ka reizēm jāpaskatās, kas kontos notiek :)
Jānis Ziediņš
(2021-02-12 11:06:47)
@twitter
@GirtsS @laacz @PuuchuksJ @normis @normundsbergs Mani divi centi - lai pieslēgtos Luminor ar to pašu Smart-ID, man ir jāievada identifkators (8 cipari), un bieži arī personas kods. Kas tieši tur ir ērtāk? :)
Girts
(2021-02-12 11:08:04)
@twitter
@normis @laacz @PuuchuksJ @janisz @normundsbergs jebkurā gadījumā - pats cenšos vadīties pēc principa - ja tavu sistēmu nelieto tik daudz un tā, kā tu vēlies, tad kalnam jāiet pie muhameda. muhameds nenāks pie kalna. var jau protams piespiest. bauma jau klejoja, ka atslēgs bankas https://t.co/LqPIG
@normis@toot.lv
(2021-02-12 11:08:28)
@twitter
@GirtsS @laacz @PuuchuksJ @janisz @normundsbergs SEB telefona app var ieiet ar seju, Smart-ID nevajag. Maksāt ar pārskaitījumu reti ko maksāju
Girts
(2021-02-12 11:09:48)
@twitter
@janisz @laacz @PuuchuksJ @normis @normundsbergs luminor diez vai ir labais piemērs :) tur vēl viskas nav ideāli. man ilgi luminor kods bija pierakstīts uz lapiņas.
Girts
(2021-02-12 11:14:05)
@twitter
@normis @laacz @PuuchuksJ @janisz @normundsbergs jā, katram savi ieradumi. tapēc uzskatu, sistēmām jāmeklē zelta vidusceļi un liekie soļi jāņem nost, cik vien iespējams. eparakstā imho noklusējumā jābūt personas k. (regulārie lietotāji lai to nomaina uz custom) un jāizmet tā parole no appa ārā, lai
Girts
(2021-02-12 11:15:12)
@twitter
@normis @laacz @PuuchuksJ @janisz @normundsbergs bet e-adresē ir absolūti jāminimizē līdz minimumam tas, ko sūta lasīt zem autentifikācijas. ne nodokļa aprēķins, ne vēlēšanu iecirknis, ne covid drošības info nav tādas lietas, ko nevar vnk epastā iemest.
@normis@toot.lv
(2021-02-12 11:18:16)
@twitter
@GirtsS @laacz @PuuchuksJ @janisz @normundsbergs To nevarētu atrisināt ar kaut kādiem ziņojumu kategoriju uzstādījumiem e-adresē, kur tu norādi, ko / kādas prioritātes vai iestāžu info tu vēlies forwardēt uz mailu? Un vispār, kāpēc ne vienkārši visu forwardēt uz mailu ?
Kaspars Foigts
(2021-02-12 11:19:58)
@twitter
@normis @GirtsS @PuuchuksJ @janisz @normundsbergs Tāpēc, ka e-adrese ir ierakstītās vēstules analogs. Ir nepieciešama atpakaļsaite "saņēmējs ir saņēmis".
@normis@toot.lv
(2021-02-12 11:20:45)
@twitter
@laacz @GirtsS @PuuchuksJ @janisz @normundsbergs Nu tāpēc jau vajag kategorijas, spamu lai forwardē, par pārējo lai nāk tikai notifikācija, ka ir svarīga lieta
Kaspars Foigts
(2021-02-12 11:28:29)
@twitter
@normis @GirtsS @PuuchuksJ @janisz @normundsbergs Tas derētu, bet valstij vispār nav vienota un vispusēji akceptētas vīzijas un koncepta par e-adreses izmantošanu. VID EDS izmantošana ar tam sekojošo forwardu uz e-adresi jau ir klasika.
Girts
(2021-02-12 12:07:11)
@twitter
@laacz @normis @PuuchuksJ @janisz @normundsbergs Toties ir: - iztērēti x miljoni - backendistu taisīts frontends - frustrēti retie lietotāji (nezini kodu > čakars to dabūt > uzzini nodokļa apjomu > dafak?!?) - sistēmu lieto mazs skaits - joprojām daudziem jāsūta pa pastu
Girts
(2021-02-12 12:12:00)
@twitter
@laacz @normis @PuuchuksJ @janisz @normundsbergs Šādi veiksmes stāsti ļoti ietekmē sabiedrības uzticību valsts IT tēriņiem un valstij vispār. Tā tiek drupināta ar katru šādu. Nu nevajag tā. Ps. Tikai backendisti var uztaisīt tā, ka šeit nevar autorizēties, klikšķinot uz vēstules

© 2009-2017 civciv ;)