@ingedenize Mēģinājuši ir, bet nav sanācis. Tā rezultātā ir bijuši brīži gan, ka sevi par vīrieti gandrīz neuzskatīju. 8 atbildes

Pēteris Krišjānis
(2020-12-20 12:58:42)
@twitter
@ingedenize Mēģinājuši ir, bet nav sanācis. Tā rezultātā ir bijuši brīži gan, ka sevi par vīrieti gandrīz neuzskatīju.
Uldis Rozenfelds
(2020-12-20 13:00:53)
@twitter
@ingedenize Un vēl joku lapa par sievasmātēm/vīramātēm (atkarībā no žurnāla auditorijas).
Pēteris Krišjānis
(2020-12-20 13:04:46)
@twitter
@ingedenize Un kas ironiski, ka man tagad dabīgi gan garšo viskijs, gan patīk sportot, un būt neatkarīgam. Un to es neiemācījos Klubu lasot.
Pēteris Krišjānis
(2020-12-20 13:07:56)
@twitter
@ingedenize Reklāmistiem ar kaut kādu auditoriju jāstrādā. Ja esi ārpus tās, tad parasti sanāk pasmīnēt vai nogriezt acis
Laura
(2020-12-20 13:19:58)
@twitter
@ingedenize Noteikti! Un domāju, ka daļa vainas tajā, ka šis ir vieglākais ceļš. Un droši vien aplams uzskats, ka “bet mums nav auditorijas nišīgākam saturam”. Tāpat kā kino industrijā pastāv līdzīgi uzskati.
Laura
(2020-12-20 13:40:52)
@twitter
@ingedenize Zinu, ka, piemēram, mans vīrietis tādus vnk nelasītu. Gan viņš, gan mans tēvs vienmēr lasījuši tieši tos nišīgos, nevis “visaptverošos”. Savukārt kā sievietei man besī lasīt sieviešu žurnālus, jo lielākā daļa no tematiem neinteresē, un beigās vēl sajūties neadekvāta sieviete
Laura
(2020-12-20 13:41:48)
@twitter
@ingedenize Man liekas, ka tas ir kā teici - tāda stereoptipu uzturēšana. Kāda jēga no tā?!
biedrs Dže ☠
(2020-12-20 14:50:24)
@twitter
@ingedenize Domāju, ka tā ir pārmantojusies tradīcija no senākiem laikiem, kad sabiedrības segmentācija bija šaurāka. Un cerīgi turpina strādāt vismaz ar daļu, kam atbilst, kaut arī tas tā vairs nedarbojas, tāpat kā vēlēšanu mērķauditoriju dalīšana, piemēram, vienādi kopā visos studentos.
Eduards
(2020-12-21 10:12:18)
@twitter
@ingedenize Principā 90% vīriešiem tas saista.

© 2009-2017 civciv ;)