@Kaspars_Zn @PTimrots To, ka @PTimrots savā ziņā taisnība, labi parāda iepriekšējie tvīti (sk. bildi, 4 dienas iepriekš) - skaitlis praktiski nemainās - tie ir vieni un tie paši cilvēki, kuri brauc. Tostarp, arī velokurjeri. -Vai kaut kur ir pieejama statistika pa dienām? https://t.co/y5MAz4brYv 3 atbildes
Mikus Porietis (2020-12-15 22:47:56) |
@Kaspars_Zn @PTimrots To, ka @PTimrots savā ziņā taisnība, labi parāda iepriekšējie tvīti (sk. bildi, 4 dienas iepriekš) - skaitlis praktiski nemainās - tie ir vieni un tie paši cilvēki, kuri brauc. Tostarp, arī velokurjeri. -Vai kaut kur ir pieejama statistika pa dienām? https://t.co/y5MAz4brYv | ||
Mikus Porietis (2020-12-15 23:15:08) |
@Kaspars_Zn @PTimrots Tas skaidrs. Skaidrs arī,ka cilvēki ir konservatīvi,un veloinfastruktūras esamība/neesamība visai nosacīti korelē ar izmantotāju skaitu. Tas,kas man nešķiet OK-tā vietā,lai risinātu lielākās iedzīvotāju daļas problēmas infrastruktūrā,tik daudz laika&resursu aiziet niekiem. | ||
Mikus Porietis (2020-12-15 23:31:08) |
@Kaspars_Zn @PTimrots Muļķīga un kļūdaina ideja. Sastrēgumi/neērtības rodas pamatā 3 iemeslu dēļ: 1.ceļi starp krastiem ved caur centru; 2.liela daļa infrastrukt.izmantot. dzīvo Ārrīgā (nepiedalās tās uzturēšanā/attīstīšanā,bet ģenerē trafiku); 3.sabtr.maršruti~no Sarkandaugavas uz Juglu-caur centru | ||
Mikus Porietis (2020-12-15 23:33:42) |
@Kaspars_Zn @PTimrots >>doma, ka to var labot, ierobežojot caurlaides spēju infrastruktūrai, ir stulba pēc būtības. Un, vēl - pārāk naski mēs visi esam brīžos, kad vēlamies izstiepties uz citu ādas ;) |