No kāda skaita rēķina tos http://t.co/qfEherOt reach procentus? 22 atbildes

Kristaps Skutelis
(2011-11-05 17:41:42)
@twitter
No kāda skaita rēķina tos http://t.co/qfEherOt reach procentus?
Viktors Rožkalns
(2011-11-05 17:55:04)
@twitter
@krizdabz no visiem LV interneta lietotājiem
Kristaps Skutelis
(2011-11-05 17:56:46)
@twitter
@vektorz un kādi būtu konkrētāki procenti? Gribu parēķināt kāds man reach
Viktors Rožkalns
(2011-11-05 17:59:26)
@twitter
@krizdabz uz visiem lietotājiem tavs reach procentuāli būs tavi unikālie apmeklētāji mēnesī / ~ 1.2 mio LV interneta lietotāji * 100
Viktors Rožkalns
(2011-11-05 18:01:08)
@twitter
@krizdabz bet tavam blogam jau noteikti interesantāk būtu skatīties reach uz konkrētu mērķa grupu, affinity vai page views composition
Mairis Skuja
(2011-11-05 18:01:52)
@twitter
@krizdabz Ja Tu domā "skaitu", kas ir bāze (Universe) interneta lietotājiem kopā, tad Audience pētījums tiek kombinēts ar SKDS datiem.
Kristaps Skutelis
(2011-11-05 18:03:07)
@twitter
@vektorz nu, jā, pēc fiksa aprēķina sanāk >70 vieta. Izskatās, ka maz man jēgas no Gemius.
Mairis Skuja
(2011-11-05 18:03:28)
@twitter
@krizdabz Attiecīgi, domāju, lai noteiktu kopējo interneta lietotāju skaitu tiek izmantoti tie paši vecās tautas skaitīšanas dati.
Mairis Skuja
(2011-11-05 18:04:36)
@twitter
@krizdabz @GemiusLV vajadzētu varēt un gribēt izskaidrot precīzāk.
Viktors Rožkalns
(2011-11-05 18:04:54)
@twitter
@krizdabz lai pārdotu reklāmas vietu, tomēr ir labi atrasties Gemiua Audience datos, jo tos izmanto lielākā daļa aģentūru.
Kristaps Skutelis
(2011-11-05 18:06:18)
@twitter
@vektorz vnk būt Gemiusā nav jēgas, tad aktīvi jātirgojas nevis jāgaida zelta pods. Kaut kā jāatpelna arī Gemius maksa tomēr
Mairis Skuja
(2011-11-05 18:06:51)
@twitter
@vektorz Affinity attiecīabā uz ko tieši? =) IMHO tu varētu runāt arī rēbusā priekš @krizdabz kurš ikdienā nestrādā ar mediju datiem.
Viktors Rožkalns
(2011-11-05 18:07:56)
@twitter
@krizdabz protams. katrs medijs jau pēc tam vēl aktīvi strādā ar aģentūrām.
Kristaps Skutelis
(2011-11-05 18:08:35)
@twitter
@mairisskuja @vektorz jā, tiešām, izskaidro man šo visu tā, lai saprastu tante no Pušmucovas :)
Viktors Rožkalns
(2011-11-05 18:09:00)
@twitter
@mairisskuja es domāju - konkrētā keisā skatās arī affinity. Un konkrētā keisā tas arī būs svarīgi
Viktors Rožkalns
(2011-11-05 18:10:27)
@twitter
@krizdabz @mairisskuja reku ir definīcijas http://t.co/nM3m4VWN
Mairis Skuja
(2011-11-05 18:13:45)
@twitter
@vektorz Es zinu, kas ir Affinity, c'mon. Runa bija par to, ka Tu varēji paskaidrot @krizdabz kāpēc uz to ir svarīgi skatīties.
Kristaps Skutelis
(2011-11-05 18:15:10)
@twitter
@vektorz @mairisskuja tante Pušmucovā nesapratīs tās definīcijas :(
Viktors Rožkalns
(2011-11-05 18:15:23)
@twitter
@mairisskuja es zinu, ka tu zini. Pieliku tevi @ lai tu redzētu, ka Kristapam nosūtīju linku.
Mairis Skuja
(2011-11-05 18:21:43)
@twitter
@krizdabz Atnāc ciemos uz @marketinglv uz kafiju kādu pēcpusdienu, izskaidrošu popuārzinātniski :) Tantei Pušmucovā to arī nevajag. @vektorz
Kristaps Skutelis
(2011-11-05 18:25:40)
@twitter
@mairisskuja tur tā vienkārši var nākt cilvēki no interneta? :)
Mairis Skuja
(2011-11-05 18:30:35)
@twitter
@krizdabz Lietas nevajag sarežģīt. Nav vajadzīgi īpaši reveransi. Padod ziņu, nāc ciemos. Kafija būs.
Kristaps Skutelis
(2011-11-05 18:33:28)
@twitter
@mairisskuja ok, ņemšu vērā :)

© 2009-2017 civciv ;)