Kad Lāčplēša ielā ieviesa velo joslu, daudzi vaimanāja – akdies, akdies, kā tur vispār tagad pabrauks. Tas pats bija ar Dzirnavu, kad tur likvidēja slīpo stāvvietu. Pārtinam vairākus gadus uz priekšu – nu nav nekādu problēmu. [1/4] 4 atbildes

Reinis Traidās
(2020-11-14 23:17:46)
@twitter
Kad Lāčplēša ielā ieviesa velo joslu, daudzi vaimanāja – akdies, akdies, kā tur vispār tagad pabrauks. Tas pats bija ar Dzirnavu, kad tur likvidēja slīpo stāvvietu. Pārtinam vairākus gadus uz priekšu – nu nav nekādu problēmu. [1/4]
Reinis Traidās
(2020-11-14 23:17:46)
@twitter
Čaka ielas 1,8 auto rindas katrā joslā bija nejēdzīgas, gandrīz tāpat kā uz Valdemāra. Trolejbuss apstājās un garām ir jālien jau spiežoties pretējā joslā. Tas šķiet bīstami un tizli. Tagad tur vismaz nav mežonīgie rietumi un ir kārtība. [2/4]
Reinis Traidās
(2020-11-14 23:17:47)
@twitter
Visas pilsētas, kas ir redzētas Eiropā jau sen redzami sāk atbrīvot centrus no auto, cik nu tas iespējams vai padarīt tos neērtākus tiem. Gājēju ielas, tikai sabtrans ielas vai kombinētas. Visur ir velo joslas. Tas nav nekas jauns. Pabļaus, nomierināsies un dzīvos tālāk. [3/4]
Reinis Traidās
(2020-11-14 23:17:47)
@twitter
Ja ir autobusu korķis uz Čaka ielas, tad tādēļ, ka tur ir pārāk daudz auto, jo mēs vienkārši negribam tos autobusus lietot un katrs gribam sēdēt savā džipā labāk. [4/4]
Armands
(2020-11-15 09:50:35)
@twitter
@reinistraidas Nu Covid laikā pārmest nevēlēšanos braukt sabiedriskajā gan ir ļoti nekorekti.

© 2009-2017 civciv ;)