Un @CSDD_LV atkal dzīvo pagātnē. Labi, vēl var saprast, ka ar pirmo kārtu izbūvēja 50kW stacijas. Bet tagad jaunās ir jābūvē arī tikai 50kW? https://t.co/MCzRAgjmO1 10 atbildes

Aleksejs Mjaliks
(2020-11-12 16:07:16)
@twitter
Un @CSDD_LV atkal dzīvo pagātnē. Labi, vēl var saprast, ka ar pirmo kārtu izbūvēja 50kW stacijas. Bet tagad jaunās ir jābūvē arī tikai 50kW? https://t.co/MCzRAgjmO1
@normis@toot.lv
(2020-11-12 16:14:06)
@twitter
@amjaliks @CSDD_LV Kamēr nav tik daudz mašīnu ar lielākas jaudas atbalstu, gan jau negrib lieki tērēties. Manējais māk max 77kW, vairāk māk tikai baigi dārgie.
Aigars Mahinovs
(2020-11-12 16:19:22)
@twitter
@normis @amjaliks @CSDD_LV Peugeot e208 un viņa radinieki, kā arī ID3 un atvasinātie māk 100kW. BMW iX3 un Audi e-tron māk 150kW.
@normis@toot.lv
(2020-11-12 16:23:18)
@twitter
@aigarius @amjaliks @CSDD_LV Latvijā šobrīd tādu nav, tāpēc arī tīklu nebūvē. @ElectricCarsLV varētu uztaisīt statistiku, cik LV reģistrēto auto māk lādēties ar vairāk kā 100kW.
Gints Kiršteins
(2020-11-12 16:27:47)
@twitter
@aigarius @normis @amjaliks @CSDD_LV e208 virs 50 praktiski lādē pirmās 15min un tad strauji aiziet uz leju https://t.co/xQR38VtThg Bet vismaz 100kW jau nu varēja likt. LV arī daudz vairāk nevajadzētu, jo attālumi mazi.
Aleksejs Mjaliks
(2020-11-12 16:27:52)
@twitter
@normis @aigarius @CSDD_LV @ElectricCarsLV Tu arī domā pagātnē. Nu, labi, tagadnē. Bet šis tīkls ir jābūve ar skatu nākotnē.
Aleksejs Mjaliks
(2020-11-12 16:31:33)
@twitter
@gkirstei @aigarius @normis @CSDD_LV Yep, nevajag pagaidām ne 350kW, ne 150kW. Es arī balsotu par to, ka šobrīd būtu jābūvē 100kW stacijas. Kaut vai, lai tā pati Kona var pilnvērtīgi izmantot savus 77kW.
Aigars Mahinovs
(2020-11-12 16:36:36)
@twitter
@normis @amjaliks @CSDD_LV @ElectricCarsLV Es redzu 7 Taycan, 47 Model S, 15 ID3 Pro, 52 Model 3, 21 e-tron, 35 Kona, 31 Soul, 15 i-Pace, 15 Model X. Tie visi noteikti var lādēties ar virs 50kW un daudzu arī virs 100kW. https://t.co/MBhQhxmjcS
Aigars Mahinovs
(2020-11-12 16:38:08)
@twitter
@amjaliks @gkirstei @normis @CSDD_LV 150kW ir optimāli - tas ir augstākais slieksnis ko var sasniegt ar 400V sistēmu un nav īpaši dārgāks par 100kW lādetājiem. 350kW ir stipri dārgāks un to var tikai daži izmantot.
Aleksejs Mjaliks
(2020-11-12 16:43:37)
@twitter
@aigarius @gkirstei @normis @CSDD_LV Kas īsti prot izmantot 150kW tā pilnvērtīgi? Arī tos pašus 100kW daudzi "pumpē" iekšā tikai īsu brīdi. Bet, jā, piekrītu, ka pareizāk būtu būvēt 150kW. Bet 100kW varētu būt kompromiss, ko būvēt tagad, ja nav vēlmes/varēšanas atvēzēties uz 150kW. Bet 50kW ir vien
Aigars Mahinovs
(2020-11-12 16:47:56)
@twitter
@amjaliks @gkirstei @normis @CSDD_LV e-tron, Model 3, iX3. Tas par īsu brīdi arī tā strīdīgi - ja tu iebrauc pie lādētāja ar 5-10% un tad "īsu brīdi" palādējies uz 150kW un 10 minūtes vēlāk jau vari braukt tālāk vēl uz 100-150km, tad vair tev vairs krata, ka tie 150kW nav līdz 80%?

© 2009-2017 civciv ;)