@PTimrots Es domāju un ceru, ka, par spīti nīgriem un aizvainotiem autovadītājiem, pēc 10 gadiem mēs arī būsim pamatīgi pavirzījušies uz priekšu ar ko līdzīgu. Un runa jau nav par velosipēdiem - runa ir par platām ietvēm, šaurām ielām, ērtu un ātru sabiedrisko utt. https://t.co/KaRgEriirW 4 atbildes

Uldis Ziediņš
(2020-11-12 10:12:55)
@twitter
@PTimrots Es domāju un ceru, ka, par spīti nīgriem un aizvainotiem autovadītājiem, pēc 10 gadiem mēs arī būsim pamatīgi pavirzījušies uz priekšu ar ko līdzīgu. Un runa jau nav par velosipēdiem - runa ir par platām ietvēm, šaurām ielām, ērtu un ātru sabiedrisko utt. https://t.co/KaRgEriirW
Mareks Matisons™
(2020-11-12 10:36:14)
@twitter
@uldisz @PTimrots Ehh.. Labi - par datiem - vai pilsētā (@rdsvc rīcībā?) ir ielu un sabiedriskās satiksmes noslodzes karte? Tas ko ik pēcpusdienā pirms pandēmijas redzējām waze / balticmaps - to taču var (un vajag) izmantot kā pamatu plānojot izmaiņas satiksmes plūsmā? @VilnisKirsis @Olafs_Pulks
martinszeme
(2020-11-12 12:12:22)
@twitter
@PTimrots Noskatījos, bet ar tiem priekšlikumiem švaki. Tik divi patmīlības pilni džeki rēc par idejām, kas pašiem nepatīk, bez argumentiem un ar anekdotiskiem piemēriem. Varbūt nākamreiz pieaiciniet kādu no pretējās puses, lai pašiem un (galvenais) skatītājiem interesantāk.
Uldis Rozenfelds
(2020-11-12 15:08:28)
@twitter
@PTimrots Paldies kungi! Eleganti un jautri.
Reinis Ivanovs
(2020-11-13 10:26:59)
@twitter
@uldisz @PTimrots Turklāt Barselona jau tā ir salīdzinoši superīga kājāmgājējiem.

© 2009-2017 civciv ;)