140 zīmēs. Kāpēc produkts ir jāanonsē un tikai pēc laika jālaunčo? Kur ir mega doma? Piem., viss no apple, draugiem.tv, google+ appiem, utt. 11 atbildes

Kaspars Foigts
(2011-11-01 21:18:35)
@twitter
140 zīmēs. Kāpēc produkts ir jāanonsē un tikai pēc laika jālaunčo? Kur ir mega doma? Piem., viss no apple, draugiem.tv, google+ appiem, utt.
E
(2011-11-01 21:19:56)
@twitter
@laacz Lai tauta sāk runāt. Gluži tāpat kā reklāmas plakāti, kuri sākumā parāda pirmo pusi stāstam un pēc X perioda pārējo.
Eduards Rozenbergs
(2011-11-01 21:20:23)
@twitter
@laacz lai radītu ažiotāžu? lai cilvēki savā starpā par tiem produktiem runātu un tādā veidā reklamētu.
Kaspars Foigts
(2011-11-01 21:21:01)
@twitter
@Endijs Vai tad tauta nerunā tāpat arī tad, ja produkts tiek vienkārši - anonsēts un uzreizi launčots?
Kaspars Foigts
(2011-11-01 21:21:22)
@twitter
@EddsLV Bet par produktu takš anyway runās.
Artis Pupins
(2011-11-01 21:22:26)
@twitter
@laacz @Endijs runās, protams, bet šādi efektu var "pavilkt" ilgāku. Piemēram, ekstra 10 dienas buzz + vēl viss, kas sekos pēc launcha.
Eduards Rozenbergs
(2011-11-01 21:23:33)
@twitter
@laacz kad produkts ir palaists visi zin, kas tas ir un ko dara. Kamēr ir noslēpumainība ap viņu tikmēr cilvēki spekulē.
Ivo Mednis
(2011-11-01 21:29:50)
@twitter
@laacz lai produkts būtu jau atpazīstams, lai distribūcija būtu vismaz 60-70%, lai pelnītu no pirmās dienas, nevis gaidītu kamēr masa uzzin
E
(2011-11-01 21:45:12)
@twitter
@laacz Nu tad varbūt: īpašnieki, lietotāji prasa produktu/rezultātu, tāda nav, tiek izziņots produkts-pāris nedēļas iegūtas. :)
Juris Breicis
(2011-11-01 22:17:33)
@twitter
@laacz +dabon early feedback un marketologiem ir insight kuri tirgus segmenti pēc noklusējuma pavilksies
Uldis Bojars (captsolo@toot.lv)
(2011-11-01 22:56:42)
@twitter
@laacz kādēļ - to nezinu, bet par "viss no apple" nav tiesa. viņi mēdz arī annonsēt un uzreiz updeitot online store ar doto produktu.
Uldis Bojars (captsolo@toot.lv)
(2011-11-01 22:59:49)
@twitter
@laacz gan jau lai radītu lielāku pieprasījumu, gaidas. vismaz ne-online produktiem (kaut vai auto).

© 2009-2017 civciv ;)