Palasīju cilvēku viedokļus par @PVilciens jauno identitāti Vivi. Man par šo visu radās šādas pārdomas: 4 atbildes

Jānis Palkavnieks
(2020-09-08 21:30:50)
@twitter
Palasīju cilvēku viedokļus par @PVilciens jauno identitāti Vivi. Man par šo visu radās šādas pārdomas:
Jānis Palkavnieks
(2020-09-08 21:32:00)
@twitter
Man tiešām liekas, ka Vivi nav ne vainas. Jau redzu kā var vizuāli apspēlēt logo ar mazajiem burtiem vivi un ar lielajiem VIVI un pieradīsim tāpat kā T-market pārtapa par Saulīti un vēlāk par Maximu, kā Hansabanka kļuva par Swedbank un Statoil par CK.
Jānis Palkavnieks
(2020-09-08 21:32:31)
@twitter
Un pat ja arī viena daļa mazi bērni vilcienu sauc par "vivī", bet tas taču ir mega labi - parādi man zīmolu, kurš negribētu būt zināms saviem klientiem jau pirms viena gada vecuma.
Jānis Palkavnieks
(2020-09-08 21:33:51)
@twitter
Viss būs labi ar vienu nosacījumu - ja @PVilciens pacels Eiropas līmenī arī savu darba stilu un attieksmi kopā ar jauno zīmola identitāti.
Jānis Palkavnieks
(2020-09-08 21:37:46)
@twitter
Pasažieru pārvadājumu kompānijas vadītājam būtu trešdaļa dienas jāpavada vilcienos un stacijās un jābūt ar tādu mazliet traki sportisku attieksmi "davai parādam tiem holandiešiem un vāciešiem, ka mēs varam labāk!", nevis braukt ar jaunāko bembi sēdēt kabientā.

© 2009-2017 civciv ;)