Vispār interesanti. Tas, ka pasaulē otrs lielākais auto ražotājs Toyota īpaši neraujas elektroauto virzienā liek nopietni aizdomāties vai elektroauto tiešām ir nākotne. 8 atbildes
Kristaps Skutelis (2020-08-27 21:34:07) |
Vispār interesanti. Tas, ka pasaulē otrs lielākais auto ražotājs Toyota īpaši neraujas elektroauto virzienā liek nopietni aizdomāties vai elektroauto tiešām ir nākotne. | ||
Master (2020-08-27 21:58:40) |
@krizdabz Viņi izspiež maximumu no esošā tirgus.Elektro auto izstrāde un pirkstspēja=dārgi.Nogaida. Hibrīdi ir fufelis, jo reālā atdeve no tiem nekāda, ja vien nav plug-in. Es pat nezinu, ko te vēl komentēt, ja esošajos auto multimediju sistēma ir 90to gadu stilā. To pat nejēdz+AA, Carplay | ||
Eliks (2020-08-27 22:01:38) |
@krizdabz Vai arī vai ražotājam ir nākotne... | ||
Armands (2020-08-27 22:05:51) |
@Eliks @krizdabz Viņiem visi ir hibrīdi ar diezgan normālu elektrospēju. Tāpēc varbūt arī neraujas. Bet tos hibrīdus priekšā pakaļā es arī galīgi nesaprotu, tāds drusku extended start'n'stop. | ||
Jānis Ziediņš (2020-08-27 22:18:13) |
@krizdabz Nu jau tūlīt būs RAV4 plugin hibrīds, domāju, ka 2-3 gadi un būs arī Toyotas EV. | ||
Kristaps Skutelis (2020-08-27 22:25:29) |
@janisz Diez vai tik ātri, ja šobrīd nekas tur nekust. | ||
Eliks (2020-08-27 22:45:34) |
@thearmi @krizdabz Hibrīds ir uzmetiens | ||
Mairis Skuja (2020-08-27 22:53:13) |
@krizdabz Toyotai tīri labi sanāk hibrīdi. Tas šo to izskaidro. Jautājums tikai kāpēc tur nav tāds pats FOMO, kā citiem ražotājiem- varbūt slepeni kaut ko perina :) | ||
Dmitrijs N. (2020-08-28 08:42:00) |
@krizdabz Mazda arī neraujas visu elektrificēt, bet joprojām iegulda lielas naudas efektīvāku iekšdedzes dzinēju attīstībā. |