Vispār interesanti. Tas, ka pasaulē otrs lielākais auto ražotājs Toyota īpaši neraujas elektroauto virzienā liek nopietni aizdomāties vai elektroauto tiešām ir nākotne. 8 atbildes

Kristaps Skutelis
(2020-08-27 21:34:07)
@twitter
Vispār interesanti. Tas, ka pasaulē otrs lielākais auto ražotājs Toyota īpaši neraujas elektroauto virzienā liek nopietni aizdomāties vai elektroauto tiešām ir nākotne.
Master
(2020-08-27 21:58:40)
@twitter
@krizdabz Viņi izspiež maximumu no esošā tirgus.Elektro auto izstrāde un pirkstspēja=dārgi.Nogaida. Hibrīdi ir fufelis, jo reālā atdeve no tiem nekāda, ja vien nav plug-in. Es pat nezinu, ko te vēl komentēt, ja esošajos auto multimediju sistēma ir 90to gadu stilā. To pat nejēdz+AA, Carplay
Eliks
(2020-08-27 22:01:38)
@twitter
@krizdabz Vai arī vai ražotājam ir nākotne...
Armands
(2020-08-27 22:05:51)
@twitter
@Eliks @krizdabz Viņiem visi ir hibrīdi ar diezgan normālu elektrospēju. Tāpēc varbūt arī neraujas. Bet tos hibrīdus priekšā pakaļā es arī galīgi nesaprotu, tāds drusku extended start'n'stop.
Jānis Ziediņš
(2020-08-27 22:18:13)
@twitter
@krizdabz Nu jau tūlīt būs RAV4 plugin hibrīds, domāju, ka 2-3 gadi un būs arī Toyotas EV.
Kristaps Skutelis
(2020-08-27 22:25:29)
@twitter
@janisz Diez vai tik ātri, ja šobrīd nekas tur nekust.
Eliks
(2020-08-27 22:45:34)
@twitter
@thearmi @krizdabz Hibrīds ir uzmetiens
Mairis Skuja
(2020-08-27 22:53:13)
@twitter
@krizdabz Toyotai tīri labi sanāk hibrīdi. Tas šo to izskaidro. Jautājums tikai kāpēc tur nav tāds pats FOMO, kā citiem ražotājiem- varbūt slepeni kaut ko perina :)
Dmitrijs N.
(2020-08-28 08:42:00)
@twitter
@krizdabz Mazda arī neraujas visu elektrificēt, bet joprojām iegulda lielas naudas efektīvāku iekšdedzes dzinēju attīstībā.

© 2009-2017 civciv ;)