Vācu TV šobrīd tieši stāsta par pilsētām, kur sabiedriskais ir par brīvu. Bet ne visām pilsētām tas sanāk (piemēram, jo daudz vairāk pasažieru un kļūst šauri, algot jaunus šoferus un tur pirkt busus neatmaksājas), daudz kur tad paliek populisma līmenī. 3 atbildes

Caarmyuksha
(2020-08-27 19:19:50)
@twitter
Vācu TV šobrīd tieši stāsta par pilsētām, kur sabiedriskais ir par brīvu. Bet ne visām pilsētām tas sanāk (piemēram, jo daudz vairāk pasažieru un kļūst šauri, algot jaunus šoferus un tur pirkt busus neatmaksājas), daudz kur tad paliek populisma līmenī.
Caarmyuksha
(2020-08-27 19:20:08)
@twitter
Berlīnē, piemēram, eksistē iniciatīva "Ticketteiler" - pasažieri brīvprātīgi nēsā dzeltenas piespraudes, tā dodot citiem zināt, ka viņu biļete ļauj par velti paņemt kādu papildus pasažieri sabiedriskajā transportā.
Caarmyuksha
(2020-08-27 19:25:16)
@twitter
Daudzi uzsver, ka bez sakārtota transporta maršrutu tīkla tas nestrādā. Šur tur labāk nostrādā vienkārši daudz lētākas biļetes. Kopumā redz šai idejai nākotni, jo lielākā daļa finansējuma agrāk bija aizgājusi par labu autovadītājiem
Caarmyuksha
(2020-08-27 19:30:56)
@twitter
Brandenburgas mazpilsētā Templin biļete maksā 12 centus dienā (biļete jāpērk gadam). Bez daudzām papildus pieturām, kas izveidotas pēc tam, kad tika mēģināts braukšanu par velti piedāvāt, tas nebūtu bijis "simpātisks" piedāvājums

© 2009-2017 civciv ;)