@edgarsj @PiRXlv @EgonsAlters @AttistibaiPar @progresivie Esmu jau sausu muti te izrakstījis, bet šī, diemžēl, nav metode kā mērīt noslodzi stāvvietām, vai vismaz izdarīt tālejošus secinājumus. R zonā noslodzi būtiski samazina ļoti garās maksas stundas (2* garākas). Taču tur gan patiešām stāvvietu 5 atbildes

Girts
(2020-08-21 21:42:17)
@twitter
@edgarsj @PiRXlv @EgonsAlters @AttistibaiPar @progresivie Esmu jau sausu muti te izrakstījis, bet šī, diemžēl, nav metode kā mērīt noslodzi stāvvietām, vai vismaz izdarīt tālejošus secinājumus. R zonā noslodzi būtiski samazina ļoti garās maksas stundas (2* garākas). Taču tur gan patiešām stāvvietu
Girts
(2020-08-21 21:44:16)
@twitter
@edgarsj @PiRXlv @EgonsAlters @AttistibaiPar @progresivie Stāvvietām ir izteikta sezonalitāte un arī dienas laiku noslodze būtiski atšķiras no vietas. Bet C/D un lielā daļā B zonās vispār pamatā būtu jābūt stāvēšanai ar abonementiem (kas šajā aprēķina uzrādītu mazu noslodzi)
Girts
(2020-08-21 21:53:11)
@twitter
@edgarsj @PiRXlv @EgonsAlters @AttistibaiPar @progresivie Piemēram, skolu stadioniem noslodze sanāktu pāris % gadā. Vai ielām tas pats. Pat maģistrālās ielas pret teorētisko maksimumu izskatītos kā nejēdzība. Šis lietas tomēr skatās pēc pieprasījuma galvenajiem logiem.
Girts
(2020-08-21 21:56:39)
@twitter
@edgarsj @PiRXlv @EgonsAlters @AttistibaiPar @progresivie Bet. Tērbatas ielas slēgšana parādīja, ka kapacitātes mazināšana kā reiz var palielināt pieprasījumu. Šis gads grūti salīdzinās, bet vispār izskatās, ka A zonā aktivitāte auga kamēr iela bija ciet. Stāvvietām vajag to dzīvību. Vienam otru vaj
Girts
(2020-08-21 22:00:29)
@twitter
@edgarsj @PiRXlv @EgonsAlters @AttistibaiPar @progresivie Tā kā centrā, īpaši Vecrīgā, būtu jāmazina stāvvietu skaits - jāpalielina vieta dzīvībai, jāskatās dinamisko tarifu/garāku maksas stundu virzienā, bet rajonos jāatzīst, ka nav bezmaksas stāvvietu (kāds cits maksā par ielu uzturēšanu) un jālie
Girts
(2020-08-21 22:02:58)
@twitter
@edgarsj @PiRXlv @EgonsAlters @AttistibaiPar @progresivie Es teiktu, ka ar politisku drosmi un racionālu saimniekošanu Rīgas stāvvietu ieņēmumus varētu pat dubultot. Un tas, kopā ar apsaimniekošanas automatizāciju un efektīvizāciju, būtu gana būtisks finansējuma avots nolaisto ielu sakārtošanai un u

© 2009-2017 civciv ;)