.@PTACgovLV Sakiet, vai ir kāda ierastā risinājuma prakse kā risināt negodīgu, šajā gadījumā @mans_tet komercpraksi. Piesakot pakalpojumu, tā sniedzējs ieliek bezmaksas papildpakalpojumu, kuru vēlāk pārvērš par maksas pakalpojumu. Problēma: jāmaksā par nepieteiktu pakalpojumu. 9 atbildes

Jaunais mācību gads
(2020-07-28 09:31:38)
@twitter
.@PTACgovLV Sakiet, vai ir kāda ierastā risinājuma prakse kā risināt negodīgu, šajā gadījumā @mans_tet komercpraksi. Piesakot pakalpojumu, tā sniedzējs ieliek bezmaksas papildpakalpojumu, kuru vēlāk pārvērš par maksas pakalpojumu. Problēma: jāmaksā par nepieteiktu pakalpojumu.
Tet
(2020-07-28 11:08:36)
@twitter
@SandisSauka @PTACgovLV Sveiki! Atsūtiet, lūdzu, savu klienta numuru - izpētīsim situāciju un centīsimies rast kādu risinājumu!
Jaunais mācību gads
(2020-07-28 11:15:56)
@twitter
@mans_tet @PTACgovLV Atbildiet te, vai varu dabūt naudu atpakaļ par to Shortcut, ko paklusi uzdāvinājāt, lai šomēness paņemtu par to naudu. Atslēgt to psākumu var tikai zvanot un gaidot 12-15 min, ko šodien arī izdarīju.
Tet
(2020-07-28 12:17:20)
@twitter
@SandisSauka Lai atbildētu uz šo jautājumu, mums būtu jāzina attiecīgais klienta numurs, lai varam izpētīt visus situācijas apstākļus. Paldies jau iepriekš!
Jaunais mācību gads
(2020-07-28 15:29:41)
@twitter
@mans_tet Nu labi, velnēni. Jūsu negodīgas prakses piemēru varat apskatīt klienta Nr. 13185675 pierakstos ar “iesmērēto” Shortcut TV. Klientu atbalsta cilvēk, neuztveriet šo personīgi, taču savam priekšniekam gan varat pateikt, kuro reizi atkārtojas šī problēma.
Jaunais mācību gads
(2020-07-29 15:40:10)
@twitter
@mans_tet Viss, pie šī būsim apstājušies? https://t.co/lods0klepJ
Tet
(2020-07-29 16:47:10)
@twitter
@SandisSauka Sveiki! Izpētījām situāciju - jau 17.05, piesakot pakalpojumu, klients tika informēts, ka attiecīgajam pieslēgumam komplektā nāk Shortcut 1 mēnesi bez maksas. 23.06 sūtījām atgādinājumu epastā par bezmaksas perioda beigām. Pēc jūsu zvana ir reģistrēts Shortcut atslēgums no 31.07
Jaunais mācību gads
(2020-07-29 17:07:17)
@twitter
@mans_tet Noskaidrosiet, kāpēc tika šāds pakalpojums patvaļīgi pieslēgts un veiksiet pārrēķinu?
Tet
(2020-07-29 18:07:53)
@twitter
@SandisSauka Jūs mājaslapā pieteicāt pakalpojumu (internets), kuram komplektā nāca šis papildus pakalpojums un par to klients tika informēts gan pašā mājaslapā, piesakot pakalpojumu, gan telefona sarunā, apstiprinot pieteikumu (17.05), gan pēc mēneša, bezmaksas perioda beigās (23.06).
Jaunais mācību gads
(2020-07-29 20:48:09)
@twitter
@mans_tet Tā ir kretīniska biznesa prakse iesmērēt savus pakalpojumus, kuriem pēc būtības cilvēks nav pieteicies.

© 2009-2017 civciv ;)