@thearmi @Afanasijs Ziemā savam jaunajam golfam intereses pēc testēju limitus. Secinājums - pa ledu līkumā kā pa asfaltu kamēr algoritms tur. Kad vairs netur, tad vnk padodas - pakaļai ļauj aiziet šķērsām, bet jaudu lai izvilktu līkumu nedod. Kādai tantei pie stūres būtu acis lielas un grāvis :) 3 atbildes

nameiz
(2020-07-23 10:33:19)
@twitter
@thearmi @Afanasijs Ziemā savam jaunajam golfam intereses pēc testēju limitus. Secinājums - pa ledu līkumā kā pa asfaltu kamēr algoritms tur. Kad vairs netur, tad vnk padodas - pakaļai ļauj aiziet šķērsām, bet jaudu lai izvilktu līkumu nedod. Kādai tantei pie stūres būtu acis lielas un grāvis :)
Armands
(2020-07-23 10:44:50)
@twitter
@ArvisSkrejans @Afanasijs Starp citu, ar "ESP off" (kurš AWD tāpat nav off, jo caur to notiek visa haldexa vadība un piedziņas rēķināšana) ļauj daudz vairāk. Braucu pa trasi, ar ESP off līkumu var paņemt lielākā ātrumā, jo viņš atstāj gāzi pat tad, kad slīd ārā, uz to asi, kurai vairāk vajag saķeri.
Armands
(2020-07-23 10:45:35)
@twitter
@ArvisSkrejans @Afanasijs Ar šo piegājienu var arī apgriezt auto uz vietas. Uzņem kādus 40 km/h un vnk gāzi grīdā un met stūri apkārt, haldex saslēdz BMW režīmu un esi apgriezies. Bet nu jātrenējas daudz, lai saprastu, ko un kā tā elektronika dara.
nameiz
(2020-07-23 10:53:14)
@twitter
@thearmi @Afanasijs Man parastā fwd. Es esp sniegā, ledū un uz grants slēdzu ārā (kas gan tāpat ir daļēji izslēgts).Gribu tomēr ka gāze dos gāzi kad vajadzēs, nevis mani stums neizslīdot taisniem riteņiem grāvī. Katrā ziņā tantēm paļauties uz esp un pa bitumena plēvi nesties, jo esp izvilks ir nu tā

© 2009-2017 civciv ;)