@krizdabz @davissuneps @aigarius @Reinisceplis @gkirstei Supercharger ir lēnāks par Ionity 7 atbildes

@normis@toot.lv
(2020-06-02 15:25:11)
@twitter
@krizdabz @davissuneps @aigarius @Reinisceplis @gkirstei Supercharger ir lēnāks par Ionity
Kristaps Skutelis
(2020-06-02 15:26:26)
@twitter
@normis @davissuneps @aigarius @Reinisceplis @gkirstei Un ne viens, ne otrs nav mūsu pusē šobrīd.
@normis@toot.lv
(2020-06-02 15:27:30)
@twitter
@krizdabz @davissuneps @aigarius @Reinisceplis @gkirstei Nav gan, lai gan Lietuvā tūlīt būšot divi, jau rok zemi. Pie mums sola arī divus. Tikai Ionity ir nenormāli dārgi. Tas Taycan īpašniekiem derēs.
Kristaps Skutelis
(2020-06-02 15:28:28)
@twitter
@normis @davissuneps @aigarius @Reinisceplis @gkirstei Arī Latvijā "tūlīt būšot divi". Bet runāsim, kad būs. Arī Teslas superčārdžeri būs pie mums. Kad būs.
@normis@toot.lv
(2020-06-02 15:31:24)
@twitter
@krizdabz @davissuneps @aigarius @Reinisceplis @gkirstei Tos Latvijas man tviterī solīja Baltic Ionity priekšnieks, tas tur tā. Bet Lietuvā jau reali būvē --> https://t.co/op3GisE4Dv
Gints Kiršteins
(2020-06-02 16:06:33)
@twitter
@normis @krizdabz @davissuneps @aigarius @Reinisceplis Līdz Panevēžiem ar e-tronu vai Teslu var tikt mierīgi un tad jau čakras atvērsies.
Aigars Mahinovs
(2020-06-02 17:56:00)
@twitter
@normis @krizdabz @davissuneps @Reinisceplis @gkirstei Dārgs ir gan. Ja nav speciāla līguma, kā Audi vai Porsche savējiem piedāvā. Tad var nevis 0.79€/kWh bet gan 0.35€/kWh maksāt. Tas jau ir lētāk par daudziem 50kW lādētājiem. BMW gan pagaidām tādas fīčas nav. Tas pats 0.79€/kWh tarifs uz ChargeNow
Aigars Mahinovs
(2020-06-02 18:09:11)
@twitter
@normis @krizdabz @davissuneps @Reinisceplis @gkirstei Tīri no Ionity lādējoties uz LV būtu dārgāk nekā ar benzīnu. ~180€ pret 135€. Bet, ja vismaz pusi pielādē lēnākās uzlādēs, piemēram, Type2 pa nakti un 50kW kamēr ēd pusdienas/vakariņas, tad sanāk precīzi kā ar benzīnu braucot.

© 2009-2017 civciv ;)