@GirtsS @ilz Es tieši par šo šodien aizdomājos un baigi gribētos redzēt skaitļus, cik reāli ekonomikai pienes AirBaltic, ņemot vērā, ka neeksistējošos lidojumus daļēji (protams, ne pilnībā) aizstātu citas aviokompānijas. 2 atbildes

Armands
(2020-05-27 13:57:05)
@twitter
@GirtsS @ilz Es tieši par šo šodien aizdomājos un baigi gribētos redzēt skaitļus, cik reāli ekonomikai pienes AirBaltic, ņemot vērā, ka neeksistējošos lidojumus daļēji (protams, ne pilnībā) aizstātu citas aviokompānijas.
Girts
(2020-05-27 14:02:02)
@twitter
@thearmi @ilz AB bija tuvojās 1,5% no ikp. Tā ir tiešā ietekme. Biļešu nauda citu aviokompāniju gadījumā pārsvarā smuki aizietu ārpus LV, tik cik lidostas daļa paliktu. Un lidojumu apjoms būtu būtiski mazāks. Nebūtu te nekāda tranzīta, attiecīgi ne puse no (agrākajiem) galamērķiem.
Girts
(2020-05-27 14:04:43)
@twitter
@thearmi @ilz Precīzāk, ņemot vērā kā strādā Ikp aprēķins, tad AB aizstāšana ar ārējām avio radītu ~ 2-3% ikp samazinājumu (tiešajā ietekmē un gan jau vēl kādu % netieši) un būtiski pasliktinātu tirdzniecības bilanci.

© 2009-2017 civciv ;)