Izskatās, ka ar Nissan Leaf e+ (62 kWh) manu 1000km braucienu izdosies mērot 18 stundās gluži tāpat kā ar Hyundai Ioniq un Mini Cooper SE, kam abiem ir krietni mazāki akumulatori. Šajā braucienā uzskatāmi redzu, ka ar lielu bateriju nepietiek, vajag arī ātru uzlādi. https://t.co/04QXRUvlj9 2 atbildes
Kristaps Skutelis (2020-05-23 22:09:03) |
Izskatās, ka ar Nissan Leaf e+ (62 kWh) manu 1000km braucienu izdosies mērot 18 stundās gluži tāpat kā ar Hyundai Ioniq un Mini Cooper SE, kam abiem ir krietni mazāki akumulatori. Šajā braucienā uzskatāmi redzu, ka ar lielu bateriju nepietiek, vajag arī ātru uzlādi. https://t.co/04QXRUvlj9 | ||
Gints Kiršteins (2020-05-23 22:33:29) |
@krizdabz Jo tālāk brauc, jo lielāka nozīme ātrai uzlādei. Nez cik ātri izbrauktu ar i-pace kam uzlāde ir ātra, bet parēriņš arī ap 22kWh/100km | ||
Kristaps Skutelis (2020-05-23 22:33:53) |
@gkirstei Saki, ka vajag pārbaudīt? :) |