Vispār @CSDD_LV šeit pieļauj acīmredzamu kļūdu. Pirmkārt, autovadītājs nav ieņēmis pareizu stāvokli, lai nogrieztos pa labi. Ir jāatrodas labajā malējā stāvoklī, kas nozīmē ar riepu pie apmales, lai velosipēds tur nemaz nespētu iebraukt. Tas ir pats primārais visu drošībai. https://t.co/X50LVkSXWn 5 atbildes

Armands
(2020-05-06 10:39:57)
@twitter
Vispār @CSDD_LV šeit pieļauj acīmredzamu kļūdu. Pirmkārt, autovadītājs nav ieņēmis pareizu stāvokli, lai nogrieztos pa labi. Ir jāatrodas labajā malējā stāvoklī, kas nozīmē ar riepu pie apmales, lai velosipēds tur nemaz nespētu iebraukt. Tas ir pats primārais visu drošībai. https://t.co/X50LVkSXWn
Dāvis Viļums
(2020-05-06 13:50:19)
@twitter
@thearmi @CSDD_LV Bloķēt velosipēdistus maksimāli spiežoties pie malas, tādejādi veidojot šķēršļu joslas ir vēl lielāks absurds. Pilsētās ar sakarīgu velo attieksmi ievieš advancētās stoplīnijas, kur velosipēdists gan var tikt garām gar labo malu un nostāties priekšā, lai var manevrēt pirms šofera h
Armands
(2020-05-06 13:52:37)
@twitter
@DavisVilums @CSDD_LV Šādā situācijā, kur ir velojoslas - protams. Bet standartā auto ir jāieņem labais malējais, lai nogrieztos pa labi. Bet velosipēdam nav jāspraucas blakus, ja auto jau ieslēdzis labo pagriezienu.
Dāvis Viļums
(2020-05-06 13:58:14)
@twitter
@thearmi @CSDD_LV Velosipēdam ir jābrauc "iespējami tuvu labajai malai" šoferi mēdz tomēr turēties pusmetru no malas. Dzīvē regulāri veidojas situācijas, kāda ir attēlota bildē. Ja tāda izveidojas, priekšroka ir velo.
Armands
(2020-05-06 13:59:59)
@twitter
@DavisVilums @CSDD_LV Bet tad jau ir tas, ko es uzreiz teicu. Ja griezies pa labi, tas ir jādara no labā malējā stāvokļa. Stulbi, ka CSDD par nenorāda uz šo problēmu, bet uzskata situāciju par normālu. Dzīvē arī plūsma iet ar +20 no atļautā un pagrieziena rādītāji daudziem ir lieka dekorācija.
Master
(2020-05-07 00:13:13)
@twitter
@thearmi @DavisVilums @CSDD_LV Piekrītu. Bet, kad @CSDD_LV vispār pamodīsies šo komentēt?

© 2009-2017 civciv ;)