Iepazinos ar ietekmīgāko influenceru sarakstu. Vispār diezgan smieklīgi. 1) gandrīz ne vienu vispār nekad neesmu dzirdējis (izņemot Māri Briedi), ko viņi ietekmē varu tikai minēt. Ļoti patīk dažas profesijas, piemēram - ēdiena pazinēja. https://t.co/GHRfxXafex 11 atbildes

Jurģis Liepnieks
(2020-04-23 12:33:24)
@twitter
Iepazinos ar ietekmīgāko influenceru sarakstu. Vispār diezgan smieklīgi. 1) gandrīz ne vienu vispār nekad neesmu dzirdējis (izņemot Māri Briedi), ko viņi ietekmē varu tikai minēt. Ļoti patīk dažas profesijas, piemēram - ēdiena pazinēja. https://t.co/GHRfxXafex
Jurģis Liepnieks
(2020-04-23 12:38:54)
@twitter
Skatoties uz tiem influenceriem, grūti izvairīties no mazliet skumjas sajūtas. Liela daļa - jaunieši, kas uzņēmuši kursu uz to, ka nekad dzivē nekas nebūs, nekad neko nesasniegs, un bildīte ar kaut kāda sūda reklāmu tā arī paliks augstākais pašrealizācijas un karjeras punkts.
Sarmīte Kolāte
(2020-04-23 12:40:39)
@twitter
@JurgisLiepnieks Sveiciens vārda dienā, starp citu! Influenceri nāk un iet, bet asiņainie punduri paliek!
Jurģis Liepnieks
(2020-04-23 12:40:42)
@twitter
Un vēl - vārds “ietekmīgi” šajā kontekstā manuprāt tiek lietots nepareizi. Tad jau reklāmas stabs arī ir ietekmīgs.
Jurģis Liepnieks
(2020-04-23 12:41:59)
@twitter
@Sarmite_Kolate Tu tā kaut kā uzrakstīji, ka ne like spiests, nedz arī dusmoties :)))
Sarmīte Kolāte
(2020-04-23 12:42:30)
@twitter
@JurgisLiepnieks nu vajag taču spriedzīti :)
Sarmīte Kolāte
(2020-04-23 12:43:27)
@twitter
@JurgisLiepnieks bet ok, var arī bez punduriem! Šovakar palasīšu Ostinu - par to paldies :)
Jānis Iesalnieks
(2020-04-23 14:30:22)
@twitter
@JurgisLiepnieks Un tomēr daudzi reklāmdevēji pārorientējas un reklāmām soctīklos nišas auditorijās. Tā ka mērķtiecīgākos no šiem "vēstnešiem" es nenorakstītu.
Jurģis Liepnieks
(2020-04-23 14:48:10)
@twitter
@JanisIesalnieks Es reklāmas stabus arī nenorakstu. Protams, tādi vienmēr būs, ir labi, ka ir, tie ir noderīgi utt. Un gan jau starp viņiem ir arī pa kādam viedokļa līderim utt. Man vispār nav nekas pret, es tikai norādu uz dažiem skumjiem un dažiem smieklīgām aspektiem, un dažiem pārpratumiem
Jānis Iesalnieks
(2020-04-23 14:54:39)
@twitter
@JurgisLiepnieks LV šis viss vēl ir bērnu autiņos, bet nevar noliegt globālas "tektoniskās pārmaiņas" mārketingā. Reklāmdevējiem interesē trāpīt ļoti precīzā auditorijā, kur "influenceri" noder. Klasiskā reklāma ir vairāk kā lielgabala šaušana pa zvirbuļiem.
Mārtiņš Mičulis
(2020-04-23 15:34:03)
@twitter
@JurgisLiepnieks Kā nu kurš to “pasniedz”. McDonalds darbinieki arī saņem uzslavas un kompānijai ir TOPs, publisks pat (“manager of the week” ierāmēts pie sienas utt). Vai tie topi ir ir perfekti? Nē. Vai visi influenceri ir “reklāmas stabi”? Nē. Jauna “tēma” un nav vēl kārtīgi “izzaijāta”.
Valters Mitāns
(2020-04-23 20:22:08)
@twitter
@JurgisLiepnieks Tā ir cita pasaule un viņi savā vidē tiešām ir ar ietekmi. Un šo pasauli iespējams nekā netiekmē pazīstami politiķi, aktieri, rakstnieki... Personīgi pazīstu vienu no saraksta - ļoti sakarīgs, ar smadzenēm un rokām pareizajā vietā.

© 2009-2017 civciv ;)