@briedisunrepshe Mani pārsteidz, ka 30. gadu projekts bija diezgan līdzīgs 60. gadu variantam - pulksteņtornis, liela fasāde. Tikai vērsums cits. 4 atbildes

Dāvis Valters
(2020-04-20 18:39:49)
@twitter
@briedisunrepshe Mani pārsteidz, ka 30. gadu projekts bija diezgan līdzīgs 60. gadu variantam - pulksteņtornis, liela fasāde. Tikai vērsums cits.
Guntis Stirna
(2020-04-20 18:48:12)
@twitter
@briedisunrepshe Interesanti. Izskatās, ka raksts ir pirmskara, bet nepieņemtais koka modelis iemiesots betonā jau pēc kara, projektā, kuru 1959-1965 izstrādāja arh. V.Kuzņecovs un V. Cipuļins. Diez vai rīdzinieki?
Guntis Stirna
(2020-04-20 18:57:28)
@twitter
@briedisunrepshe "Работы по проектированию велись в Государственном институте транспортного проектирования в Ленинграде. Авторами нового проекта центральной станции стали архитекторы В.Кузнецов и В.Ципулин." https://t.co/gYbnG5WfAr
Guntis Stirna
(2020-04-20 19:36:58)
@twitter
@briedisunrepshe vēl viena būtiska lieta pirmskara projektā - nevis liels pastaigu laukums pasažieriem ar bagāžu, bet autoosta tieši pie stacijas. Tagad tur ir vēl mazāk vietas piebraukšanai nekā 60-90os.
Guntis Stirna
(2020-04-20 22:40:50)
@twitter
@briedisunrepshe Piebraukt sagaidīt pasažieri un pārkāpt uz citu sab.transportu or būtiska funkcija. Ja projektē tikai dz.c.staciju to nevar atrisināt. #railbalticaiespēja #restartēRīgu #atverRīgu

© 2009-2017 civciv ;)