Joprojām novērojami pārtraukumi Smart-ID darbībā. Tikmēr iesakām izvēlēties veikt maksājumus Swedbank mobilajā lietotnē – ja lietotnē jau esi aktivizējis pirksta vai sejas atpazīšanu, maksājumu varēsi veikt tur. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ziņosim par risinājumu. 1 atbildes

Swedbank
(2020-04-15 17:18:06)
@twitter
Joprojām novērojami pārtraukumi Smart-ID darbībā. Tikmēr iesakām izvēlēties veikt maksājumus Swedbank mobilajā lietotnē – ja lietotnē jau esi aktivizējis pirksta vai sejas atpazīšanu, maksājumu varēsi veikt tur. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ziņosim par risinājumu.
Edgars
(2020-04-15 17:48:13)
@twitter
@SwedbankLatvia Būtu mācijušies labāk N26, kur ievērojot EU regulas viņi tāpat nelieto šos pārgudros risinājumus. Gan jau ka "otkats" kādam...

© 2009-2017 civciv ;)