Atvainojamies, šobrīd ir traucējumi Smart-ID darbībā. Komanda strādā pie risinājuma, ziņosim tiklīdz viss atkal darbosies kā ierasts. 4 atbildes

Swedbank
(2020-04-15 12:15:23)
@twitter
Atvainojamies, šobrīd ir traucējumi Smart-ID darbībā. Komanda strādā pie risinājuma, ziņosim tiklīdz viss atkal darbosies kā ierasts.
Ralfs Vīlands
(2020-04-15 14:48:20)
@twitter
@SwedbankLatvia Vai ir ideja, kad atkal strādās? Veiksmi cīņā!
Edgars Koroņevskis
(2020-04-15 15:07:59)
@twitter
@SwedbankLatvia kādēļ ar e-parakstu nevar ieiet? Citi saka, ka vismaz ar biometriskajiem datiem var piekļūt caur aplikāciju, par to varētu informēt, lai vismaz daļa var mēģināt caur aplikāciju. Man gan tie biometriskie dati regulāri pazūd uz Huawei P20.
Swedbank
(2020-04-15 15:22:41)
@twitter
@koronevskis Ja biometrijas uzstādījumi periodiski pazūd, aicinu veikt izmaiņas pašas ierīces uzstādījumos un tad no jauna pieslēgt biometrijas autorizāciju lietotnē.
Selīna Vancāne
(2020-04-15 16:16:35)
@twitter
@SwedbankLatvia Man tikko viss notika!

© 2009-2017 civciv ;)