Šodien garākas telefonsarunas laikā jau taisījos skaidrot "induced demand" (btw, latviski ir kā?) konceptu IT izmaiņu kategorizācijā, resursu pieejamībā, un "kad būs laiks" konceptā. bet tad atmetu ar roku. Nebūs. 4 atbildes

Kaspars Foigts
(2020-04-14 20:48:10)
@twitter
Šodien garākas telefonsarunas laikā jau taisījos skaidrot "induced demand" (btw, latviski ir kā?) konceptu IT izmaiņu kategorizācijā, resursu pieejamībā, un "kad būs laiks" konceptā. bet tad atmetu ar roku. Nebūs.
Gints Fricbergs
(2020-04-14 21:10:28)
@twitter
@laacz Vajadzību rašanās procesa gaitā to atspoguļo? Man šķiet mēs to saucam ar lāpstu uzdurties tankam rokot dārzu.
Kaspars Foigts
(2020-04-14 21:24:28)
@twitter
@fricbergs Šeit, patiesībā, ir runa par klasisku kļūdu. Fīčas patlaban tiek dalītas divās čupās, kas visu laiku papildinās - "svarīgās" un "mazāk svarīgās". Atbildīgie uzskata, ka jātaisa svarīgās, bet mazāk svarīgās "kaut kad, kad būs laiks". Kad būs laiks? Kad beigsies "svarīgās"?
Gints Fricbergs
(2020-04-14 21:33:12)
@twitter
@laacz Oj cik labi šo saprotu. Kods salipināts, knapi turās. Dev teams - refaktorings, atbildīgie - jaunās fīčas. Es uz šo padodos parasti. Useless.
Kaspars Foigts
(2020-04-14 21:36:39)
@twitter
@fricbergs Refaktorings gan ir jāierēķina kā procesa sastāvdaļa vienmēr. Pat labam kodam. Refaktorings refaktoringa pēc gan ir slikts ieradums.

© 2009-2017 civciv ;)