Interneta veikalam ir svarīgi lieliski filtri. Tiešām visi būtiskie kritēriji, bez gļukiem, bez "gribējāt 95.8cm vai 95.9cm?", utt. Bez produktu dalīšanas lappusēs. Produktu atlase ir tīrs drill-down process, nevis death-by-scrolling. Ja kritēriji to neveicina, tad jāmeklē jauni. 7 atbildes

Kaspars Foigts
(2020-04-08 09:54:23)
@twitter
Interneta veikalam ir svarīgi lieliski filtri. Tiešām visi būtiskie kritēriji, bez gļukiem, bez "gribējāt 95.8cm vai 95.9cm?", utt. Bez produktu dalīšanas lappusēs. Produktu atlase ir tīrs drill-down process, nevis death-by-scrolling. Ja kritēriji to neveicina, tad jāmeklē jauni.
Kaspars Foigts
(2020-04-08 09:55:34)
@twitter
Pa virsu - visi atlases kriteŗiji un parametri ir jāpaskaidro. Ja tur ir rakstīts "MZGD: Jā/Nē", tad jābūt iespējai apskatīties (neatejot no kases) - kas ir MZGD, ko tas nozīmē, cik tas ir būtiski.
@normis@toot.lv
(2020-04-08 09:55:45)
@twitter
@laacz Tas, savukārt, pamatīgi balstās uz viņu datubāzi. Ja ir pārdomātas produktu specifikācijas un dati ievadīti vienā formātā - ok. Bet liela daļa importē datus no citurienes, tur katrs parametrs citādi saucas, citādi pierakstīts utt.
Kaspars Foigts
(2020-04-08 09:56:57)
@twitter
@normis Es to saprotu, bet tas nemazina šīs funkcijas nozīmīgumu. Ja veikals to saprot un ar to cīnās (transformācijas, normalizācijas, manuāls darbs), tad tas ir solis ceļā uz uzvaru pār konkurentiem.
@normis@toot.lv
(2020-04-08 09:57:43)
@twitter
@laacz Es zinu, bet :D vai Latvijā ir kaut viens interneta veikals, kuram visa noliktava nebūtu polijā un kuri nenodarbotos ar tīri forwardera lomu? :P
Kaspars Foigts
(2020-04-08 09:58:22)
@twitter
@normis No otras puses, rau, https://t.co/OtcBOT0dmx. Viņu pamatbizītis ir tirgot to, kas ir uz vietas vai sasniedzamā attālumā. Tanī pat laikā filtri viņiem ir mēsls kubā.
Kaspars Foigts
(2020-04-08 09:59:03)
@twitter
@normis https://t.co/McsuCzPzaN ir pacentušies.
Janis eŠšs
(2020-04-08 10:11:37)
@twitter
@laacz Man jau likās, ka MZGD abrivatūra ir mirusi, bet tomēr nē :)

© 2009-2017 civciv ;)