Dārgā @SwedbankLatvia! Esmu sens, uzticīgs klients, bet tas, ko redzēju šodien Kalķu ielas filiālē, nebija labi. Biju pieteikusies uz konkrētu laiku, bet patiesībā bija dzīvā rinda-daudzi cilvēki brīvi cirkulēja. Lūdzu, lūdzu saudzējiet savus darbiniekus un mūs visus! 3 atbildes

Lolita Cigane
(2020-03-26 10:15:19)
@twitter
Dārgā @SwedbankLatvia! Esmu sens, uzticīgs klients, bet tas, ko redzēju šodien Kalķu ielas filiālē, nebija labi. Biju pieteikusies uz konkrētu laiku, bet patiesībā bija dzīvā rinda-daudzi cilvēki brīvi cirkulēja. Lūdzu, lūdzu saudzējiet savus darbiniekus un mūs visus!
Swedbank
(2020-03-26 11:00:59)
@twitter
@lolita_cigane Sveicināti! Paldies par Jūsu ziņu, nodevām informāciju kolēģiem filiālē CENTRS.
Lolita Cigane
(2020-03-26 11:48:13)
@twitter
@SwedbankLatvia Jā, nepieciešama nekavējoša rīcība. Var taču izņemt numuriņu un pagadīt ārā, svaigā gaisā vai kā citādi. Klientu apkalpotāji ir burvīgi, viņiem nekādi nevajadzētu ciest.
Lolita Cigane
(2020-03-26 12:11:08)
@twitter
@SwedbankLatvia https://t.co/KjNIVu632S

© 2009-2017 civciv ;)