Atjaunota informācija par tehnisko situāciju - mobilā lietotne, internetbanka un karšu maksājumi atkal pieejami. 3 atbildes

Swedbank
(2020-02-14 09:40:27)
@twitter
Atjaunota informācija par tehnisko situāciju - mobilā lietotne, internetbanka un karšu maksājumi atkal pieejami.
Aigars
(2020-02-14 10:42:37)
@twitter
@SwedbankLatvia Revolut kontu joprojām nevar papildināt
Zane B.
(2020-02-14 11:04:37)
@twitter
@SwedbankLatvia No interneta bankas Desktop versijas visu laiku met ārā un atkārtoti prasa ielogoties ar Smart ID. Un tad atkal met ārā. Nevar pabeigt nevienu darbību.
Swedbank
(2020-02-14 11:17:02)
@twitter
@MissZuu Šobrīd internetbankas darbība ir atjaunota, aicinam pamēģināt pievienoties internetbankai izmantojot citu pārlūka programmu.

© 2009-2017 civciv ;)