@briedisunrepshe @EgonsAlters @armis22 @stockholm79 @krahabors @Mobilly jā, telefoniem ir +, bet ir arī - OK sistēma (bankas kartes + vienkāršais qr appā) RS maksātu 1,5-2,5m gadā. tas nav daudz. faktiski manuprāt vienīgais ? vai ļaut narvesenos pirkt vienreizējās braukšanas biļetes vai nē (cash) - 3 atbildes

Girts
(2020-02-11 10:57:00)
@twitter
@briedisunrepshe @EgonsAlters @armis22 @stockholm79 @krahabors @Mobilly jā, telefoniem ir +, bet ir arī - OK sistēma (bankas kartes + vienkāršais qr appā) RS maksātu 1,5-2,5m gadā. tas nav daudz. faktiski manuprāt vienīgais ? vai ļaut narvesenos pirkt vienreizējās braukšanas biļetes vai nē (cash) -
Girts
(2020-02-11 10:58:46)
@twitter
@briedisunrepshe @EgonsAlters @armis22 @stockholm79 @krahabors @Mobilly bet kā MVP ieviest to appa bāzētu QR var tiešām - divos/trijos mēnešos, kur grūtākā daļa saskaņot līgumu juristu departamentā. to var pēc tam retie braucēji, tūristi, citi kam negribas karti izmantot utt. kā alternatīva.
Girts
(2020-02-11 11:00:11)
@twitter
@briedisunrepshe @EgonsAlters @armis22 @stockholm79 @krahabors @Mobilly pret telefona izlādi tīri labi der normāls, cilvēcisks kontroles risinājums - nosac savu telefona nr. kontorlieris pārbauda un ja nav tāda biļete pārbaudīta un ir aktīva, tad viss forši. šo arī esam pv piedāvājuši. kaut kā...
Girts
(2020-02-11 11:29:31)
@twitter
@briedisunrepshe @EgonsAlters @armis22 @stockholm79 @krahabors @Mobilly kapēc tā? pērc validācijas brīdī. jā, protams ir iespēja, ka valīdē pēdējā brīdī, bet var jau tāpat kā validatoros likt bloku - šajā transportā vairs nopirkt nevar. 2min pirms kontrole kāp iekšā vai kā tur.

© 2009-2017 civciv ;)