@martaribele @AnsisEgle Labvakar, Marta! Ļoti atvainojamies, ja lidojuma laikā sagādājām neērtības. Vai varam lūgt plašāk pastāstīt par notikušo, aizpildot šo formu: https://t.co/Y5ZBQN2LCT? Mūsu kolēģi izskatīs šo sūdzību un pēcāk ar Jums sazināsies. Pateicamies! 1 atbildes

airBaltic
(2020-01-26 19:49:56)
@twitter
@martaribele @AnsisEgle Labvakar, Marta! Ļoti atvainojamies, ja lidojuma laikā sagādājām neērtības. Vai varam lūgt plašāk pastāstīt par notikušo, aizpildot šo formu: https://t.co/Y5ZBQN2LCT? Mūsu kolēģi izskatīs šo sūdzību un pēcāk ar Jums sazināsies. Pateicamies!
Marta Ribele
(2020-01-26 22:11:19)
@twitter
@airBaltic Manuprāt, 21. gs. uzņēmumam šī būtu jāuzskata nevis par sūdzību, bet HR jautājumu. Ticu, ka jums ir sistēma, kā apstrādāt šādu online un offline feedback. Izrunāju situāciju arī ar vecāko stjuarti, kura savukārt - ar, kā izrādās, jauno kolēģi. Veiksmes!

© 2009-2017 civciv ;)