Principā no Ionity cenām cieš Korejas un Japānas auto īpašnieki. Ionity pats dod atlaides savu mašīnu lietotājiem (skat bildi), Teslai ir pašiem savs tīkls. Tikai Hyundai/Nissan paliek bešā. https://t.co/6aT8sI9gxa 5 atbildes

@normis@toot.lv
(2020-01-20 12:09:39)
@twitter
Principā no Ionity cenām cieš Korejas un Japānas auto īpašnieki. Ionity pats dod atlaides savu mašīnu lietotājiem (skat bildi), Teslai ir pašiem savs tīkls. Tikai Hyundai/Nissan paliek bešā. https://t.co/6aT8sI9gxa
Kristaps Skutelis
(2020-01-20 12:18:11)
@twitter
@normis Interesanti, kurā brīdī elektroauto ekspluatācijas izmaksas pārsniegs "parasto" auto izmaksas.
Armands
(2020-01-20 16:20:37)
@twitter
@krizdabz @normis Ar trīsfāzu rozeti sanāk nenormāli ilgi mājās lādēt? Kā īsti ir? Teorētiski 12 kW var droši bliezt iekšā, paralēli neslēdzot neko no lielajiem patērētājiem mājās (elektrisko plīti uz max). Cik tās bačas ir lielas?
Kristaps Skutelis
(2020-01-20 16:23:15)
@twitter
@thearmi @normis Visādas, normālas sākas no aptuveni 40 kWh. Bet ne visi auto lēnajā režīmā prot lādēties dajebkādā jaudā. Leaf, šķiet, bija 6.6 kW maiņstrāvas uzlādei.
@normis@toot.lv
(2020-01-20 16:32:18)
@twitter
@thearmi @krizdabz Ja ir māja kur lādēt, protams smieklīgi lēti. Pa nakti jau pietiekami uzlādēs, katru dienu "pilnu" reti kam vajag. Es darbā varu lādēt, pa 8h pietiekami.
Kristaps Skutelis
(2020-01-20 16:35:40)
@twitter
@normis @thearmi Kādreiz iespēja lādēties darbā būs normāli izplatīta, bet pagaidām tas mūsu pusē ir ļoti, ļoti rets bonuss.

© 2009-2017 civciv ;)