Tātad @airBaltic, no kā 80,05% pieder valstij, visai atklāti un prasti optimizē algas nodokļus. Vai @vid_gov un @darbainspekcija vienkārši noskatīsies vai trenkās tieši tā pat kā privātos? @Finmin @Sat_Min @Talis_L 6 atbildes
Aleksejs Mjaliks (2019-12-27 12:02:17) |
Tātad @airBaltic, no kā 80,05% pieder valstij, visai atklāti un prasti optimizē algas nodokļus. Vai @vid_gov un @darbainspekcija vienkārši noskatīsies vai trenkās tieši tā pat kā privātos? @Finmin @Sat_Min @Talis_L | ||
Edgars Jēkabsons (2019-12-27 12:07:23) |
@amjaliks @airBaltic @vid_gov @darbainspekcija @Finmin @Sat_Min @Talis_L Visai ticams, ka sekos teksti par konkurētspēju utt. Interesanti, vai šeit @airbaltic melo, vai tomēr tiešām piedāvā darbu, nevis veidot "mazo biznesu". https://t.co/0mNmCKgH1D | ||
Aleksejs Mjaliks (2019-12-27 12:11:08) |
@edgarsj @airBaltic @vid_gov @darbainspekcija @Finmin @Sat_Min @Talis_L Bet vismaz nav melots un rakstīts, ka "darbs" ir grupas uzņēmumā, nevis pašā lidsabiedrībā. | ||
Girts (2019-12-27 13:16:27) |
@edgarsj @amjaliks Darbinieki var kļūt par AS akcionāriem. Šeit nebūs runa par mikru shēmām, kad nav darba attiecību vispār. Daļa algas visdrīzāk iet pavisam parasti ar vsaoi | ||
Aleksejs Mjaliks (2019-12-27 13:27:16) |
@GirtsS @edgarsj Ja tās akcijas ir ar balsstiesībām, tad to vēl var uztvert un pasniegt kā bonusu. Tomēr, ja dividendes ir daļa no piesolītās samaksas, tad tā jau ir shēmošana. Normatīvie akti paredz, ka darījumi nodokļu kontekstā ir jāvērtē pēc to ekonomiskās būtības, nevis juridiskās formas. | ||
Girts (2019-12-27 13:28:46) |
@amjaliks @edgarsj Tā noteikti ir shemošana. Es tikai par to mazo biznesu rakstu. Te ir darba attiecības, atšķirībā no mun shēmām. | ||
Aleksejs Mjaliks (2019-12-27 13:30:44) |
@GirtsS @edgarsj Domāju, ka Edgars "mazo biznesu" domāja kā sarkasmu, nevis tieši pielīdzināja MUN shēmām. |