Vēl viena svaiga atziņa - mediju jomas ir tik saplūdušas, ka vairs nevar kategorizēt sevi, sakot, ka mēs esam “ziņu” vai mēs esam “izklaides” vai “blogu” biznesā. Medijiem ir sevi jātransformē uz - mēs esam “uzrunāšanas un iesaistes” satura biznezsā (engagement). -> 2 atbildes
Reinis Traidās (2019-11-06 14:01:16) |
Vēl viena svaiga atziņa - mediju jomas ir tik saplūdušas, ka vairs nevar kategorizēt sevi, sakot, ka mēs esam “ziņu” vai mēs esam “izklaides” vai “blogu” biznesā. Medijiem ir sevi jātransformē uz - mēs esam “uzrunāšanas un iesaistes” satura biznezsā (engagement). -> | ||
Reinis Traidās (2019-11-06 14:01:18) |
Lielākā daļa new media uzņēmumu ir holdingi, kas apvieno un startēģiski integrē gan ziņu, gan radošās, dizaina, pasākumu, video un digitālās vienības. Un piesaistot tech investīcijas, pamazām sāk virzīties startapu virzienā. #reinventingmedia | ||
Reinis Traidās (2019-11-06 14:12:46) |
Un pēdējā. Lektors no Vice India minēja, atsaucoties uz turienes mediju, ka 1/3 no rakstošajiem žurnālistiem tur māk programmēt un tas dod lielu priekšrocību dažādās “data mining” aktivitātēs satura veidošanai. Problēma LV būtu, ka tādus cilvēkus ātri vien nočieptu tech uzņēmumi. |