Gandrīz katru reizi, kad pieķeros savam defendera projektam, atrodu, ko servisa darbinieki, kuri to iepriekš mēģināja savest kārtībā, ir izdarījuši nepareizi. Tas ir galvenais iemesls pirkt jaunu auto, jo ikdienā pašam laika vai iespēju izsekot, kas auto servisā izdarīts greizi 2 atbildes

Agris Krusts
(2019-11-03 18:53:34)
@twitter
Gandrīz katru reizi, kad pieķeros savam defendera projektam, atrodu, ko servisa darbinieki, kuri to iepriekš mēģināja savest kārtībā, ir izdarījuši nepareizi. Tas ir galvenais iemesls pirkt jaunu auto, jo ikdienā pašam laika vai iespēju izsekot, kas auto servisā izdarīts greizi
Kirils Solovjovs
(2019-11-03 19:19:12)
@twitter
@agris_krusts Tāpat kā IT – ir iespēja maksāt par Premium servisu (vārda īstajā, nevis mārketinga nozīmē), lai ar to lietu strādā pasaules līmeņa eksperts. Bet atšķirībā no IT projektiem, kur to dārdzības dēļ tas atmaksājas, auto labošanā ātri vien kļūst izdevīgāk darīt to, ko Tu saki. Jaunu.
Agris Krusts
(2019-11-03 19:30:04)
@twitter
@KirilsSolovjovs Šajā gadījumā tā īsti nav. Servisa pusē ļoti slikta projekta vadība un kā izrādās ne pārāk varoši vai mākoši darbinieki. Un tas taisot defender, kas ir viens no vienkāršākajiem auto. Turklāt samaksāju tik daudz, cik par šādu pabeigtu darbu būtu maksājis, piemēram, Vācijā.

© 2009-2017 civciv ;)