@agris_krusts @bondars Viens ir asi reaģēt, otrs ir klaji melot, apgalvojot lietas, kuras izzīstas no pirksta, pārspīlējot. 34 atbildes

Kaspars Foigts
(2019-10-29 08:55:47)
@twitter
@agris_krusts @bondars Viens ir asi reaģēt, otrs ir klaji melot, apgalvojot lietas, kuras izzīstas no pirksta, pārspīlējot.
Agris Krusts
(2019-10-29 08:59:05)
@twitter
@laacz @bondars NRA rakstā nebija minēti konkrēti skaitļi, cik būs jāmaksā. Tikai izteikts pieņēmums, ka auto kļūs dārgi uzturēšanā. Ja izlasa SM dokumentu, tad tā mērķis ir ieviest likumdošanu, lai iekšdedzes dzinēju auto kļūtu tik dārgi, lai tos negribētu izmantot
Kaspars Foigts
(2019-10-29 09:01:20)
@twitter
@agris_krusts @bondars Tanī pat laikā visiem ir skaidrs, ka bez alternatīvām tas neizdosies. Kur liksies cilvēki? Kur bizness? Come on, domājam ar galvu :)
@normis@toot.lv
(2019-10-29 09:02:28)
@twitter
@laacz @agris_krusts @bondars To cilvēku galvās, alternatīvo degvielu transportlīdzekļi ir nevajadzīgi dārgi pat tad, ja tie būs lētāki.
Kaspars Foigts
(2019-10-29 09:04:50)
@twitter
@normis @agris_krusts @bondars Kāpēc tikai galvās? Lielākā daļa cilvēku iegādājas lietotu auto līdz dažiem k. Kādas tieši viņiem tagad ir alternatīvas?
Agris Krusts
(2019-10-29 09:05:59)
@twitter
@laacz @bondars Tieši domājot ar galvu, par tendencēm aplikt ar lielākiem nodokļiem iekšdedzes dzinēju auto ir jāsatraucas. Latvijā nav problēmu ar auto CO2 izmešiem, salīdzinot ar Rietumeiropu. Mums šajā jomā nevajadzētu neko darīt. Vajadzētu ierobežot tikai citus auto izmešus
Kaspars Foigts
(2019-10-29 09:07:38)
@twitter
@agris_krusts @bondars Stop. Šajā diskusijā (reālais pasākumu plāns un faktiskā situācija) es atkal vairs nevēlos piedalīties, jo не читал. Kamēr turpinu aicināt kaut nedaudz tomēr neuzskatīt tautu par visgudrāko, bet valdību par visstulbākajiem.
Agris Krusts
(2019-10-29 09:12:33)
@twitter
@laacz @bondars Kopumā tauta ir gudrāka par valdību. Turklāt valdībai demokrātijā pēc būtības ir jāpārstāv tautas intereses, nevis jāmēģina to piečakarēt. Ņemot vērā, ka mums auto skaits gan ņemot vērā iedzīvotāju skaitu, gan platību, ir daudz mazāks kā Rietumeiropā, auto CO2 nav problēma
Kaspars Foigts
(2019-10-29 09:12:39)
@twitter
@agris_krusts @bondars Domāju, ka tuvākajos gados mūs gaida fundamentālas pārmaiņas ikdienas dzīvē. Energoefektivitātes normas, kuras būs drastiskas, ierobežojumi ICE (gan auto, gan citur), emisijām bagāto apkures tehnoloģiju ierobežošana, utt. Kaut kāds auto nodoklis būs nieks.
Agris Krusts
(2019-10-29 09:14:17)
@twitter
@laacz @bondars Protams, ka būs izmaiņas. Bet tas nenozīmē, ka tās ir jāpieņem bez ierunām.
Kaspars Foigts
(2019-10-29 09:14:49)
@twitter
@agris_krusts @bondars BET NEVIENS NAV PIEŅĒMIS NEKO! :)
@normis@toot.lv
(2019-10-29 09:14:52)
@twitter
@laacz @agris_krusts @bondars Runa visu laiku ir tikai par jaunu mašīnu un es minu piemēru, ka pat tad, ja EV būtu lētāks, tāpat "vecās domāšanas" cilvēkiem kaut kas nepatiks.
Agris Krusts
(2019-10-29 09:16:08)
@twitter
@laacz @bondars Ja nebūs asas reakcijas uz šādām ierēdņu iniciatīvām, pieņems.
Kaspars Foigts
(2019-10-29 09:16:11)
@twitter
@normis @agris_krusts @bondars Minētās idejas gan nekādi neskar jauno auto pircējus. Ja skar, tad tikai margināli.
@normis@toot.lv
(2019-10-29 09:17:21)
@twitter
@laacz @agris_krusts @bondars Es pat neiedziļinājos. Mans komentārs ir par dīzeļgalvu attieksmi, kas būs tāda, lai kādi nebūtu grozījumi.
Kaspars Foigts
(2019-10-29 09:17:40)
@twitter
@agris_krusts @bondars Vēlreiz. Asa reakcija nav FUD. FUD veicina vispārēju neuzticību, šaubas pat tad, kad saka taisnību, kritiku arī tad, kad tā nav pamatota. Saprotu, ka savam mērķim patīkami arī radikālākas metodes, bet tā var arī līdz labēji radikālajām idejām aiziet.
Agris Krusts
(2019-10-29 09:19:11)
@twitter
@laacz @normis @bondars Tad neesi pat nedaudz iedziļinājies Eiropas CO2 iniciatīvās. Diemžēl skar arī jaunu auto pircējus. Autoražotājiem arī ir noteikti CO2 limiti, kas jāievēro un par to neievērošanu tiem ir sodi, ko pēc dažiem gadiem maksās pircēji - vidēji 2-3k EUR par auto
Agris Krusts
(2019-10-29 09:23:05)
@twitter
@laacz @normis @bondars Turklāt jau šobrīd "izbaudu" CO2 likumdošanu. Viens no iemesliem kāpēc Eiropā ir 2 gadu rinda uz Suzuki Jimny, ir ražotāja mākslīgs pārdošanas apjomu samazinājums, lai nepārsniegtu tam noteikto CO2 izmešu daudzumu pārdotajiem auto.
Kaspars Foigts
(2019-10-29 09:23:34)
@twitter
@agris_krusts @normis @bondars Tas nozīmē, ka neba nu tagad mēs atliksim klimata pārmaiņu labošanu, ja auto ražotāji nokrāpās, samaksāja sodus un pārlika tos uz patērētājiem.
Kaspars Foigts
(2019-10-29 09:26:17)
@twitter
@agris_krusts @normis @bondars Un es uzskatu, ka tas ir labi. CO2 izmeši no kurināmā mums ir vieni no mazākajiem Eiropā, bet CO2 per capita Rīgā vismaz desmitkārt pārsniedz LV vidējo svērto (2006. gada dati, tagad noteikti ir trakāk).
Agris Krusts
(2019-10-29 09:26:40)
@twitter
@laacz @normis @bondars Ja arī CO2 problēmu auto jomā vajag risināt, kam īsti nepiekrītu, tad tas būtu jāsāk ar valstīm, kur ir vairāk auto. Tādai būtu jābūt Latvijas nostājai ES.
Kaspars Foigts
(2019-10-29 09:28:24)
@twitter
@agris_krusts @normis @bondars Tas ir jāsāk ar visām valstīm. Bez izņēmumiem. Pretējā gadījumā visi parādīs ar pirkstu uz Indiju, Ķīnu un metīs mieru savam dārziņam.
Kaspars Foigts
(2019-10-29 09:32:01)
@twitter
@agris_krusts @normis @bondars Piemēri nav tālu jāmeklē. Atsevišķu valstu vēlme celt nodokļus lielmotoru un premium klases auto, skaidri ierādīja apkārtceļus, kurus izmanto tie, kas nevēlas maksāt to visu. Vienotā tirgū un mūsdienu globalizācijas dēļ dara vai nu visi vai neviens.
Kaspars Foigts
(2019-10-29 09:35:04)
@twitter
@agris_krusts @bondars Par tautu un valdību es labprāt kādreiz parunātu vēl (KPV parādīja, cik tieši tauta ir gudrāka), bet tā nav patlaban tēma. Pats pavilkos uz sānsoli, sorry.
@normis@toot.lv
(2019-10-29 09:37:51)
@twitter
@laacz @agris_krusts @bondars Tad labāk neko nedarīt, kamēr Indija nesāks ierobežot CO2? Nē nu gan
Agris Krusts
(2019-10-29 09:41:55)
@twitter
@laacz @normis @bondars Ja CO2 samazināšanu uzskati par tik svarīgu kāpēc apstāties valsts līmenī? Jāsāk ir ar sevi. Pirkt jaunu iekšdedzes dzinēja auto, dzīvot privātmājā vai ceļot atvaļinājumā ārpus Latvijas nav pieņemami, ja gribi samazināt CO2 izmešus :)
Kaspars Foigts
(2019-10-29 09:54:03)
@twitter
@agris_krusts @normis @bondars Esmu sācis. Māja man būs energoefektīva, apkure tīri no elektrības. Tici man, dzīvoklī es patērēju vairāk enerģijas, nekā plānoju to darīt mājā. Uz Rīgas centru ar savu auto vairs nebraucu - izmantoju sabiedrisko. Šārēju auto ar līdzbraucējiem no rītiem (zem pašizmaksa
Agris Krusts
(2019-10-29 10:14:32)
@twitter
@laacz @normis @bondars Cik liela māja būs? Dzīvošana privātmājā kā tādā, neatkarīgi no apkures veida, ir pārmērība, ja to vērtē no CO2 izmešu viedokļa. Ja gribi samazināt savu CO2 ietekmi, ir jādzīvo mazā dzīvoklītī lielā daudzdzīvokļu mājā.
@normis@toot.lv
(2019-10-29 10:15:55)
@twitter
@agris_krusts @laacz @bondars https://t.co/qPV4kCTkfO
Kaspars Foigts
(2019-10-29 10:18:46)
@twitter
@agris_krusts @normis @bondars Viens stāvs. Pārmērība, bet ne tik liela kā dzīvoklis, kurš tiek kurināts no fosilās (daļēji gan koģenerācija) centrālapkures par 2,12€/m² (janvāra dati).
Agris Krusts
(2019-10-29 10:23:56)
@twitter
@laacz @normis @bondars Kopumā, dzīvojot dzīvoklī, CO2 izmeši ir mazāki kā dzīvojot mājā. Mājai ir lielāka platība, vairāk zemes, vairāk materiālu būvējot utt.
Kaspars Foigts
(2019-10-29 10:26:41)
@twitter
@agris_krusts @normis @bondars Noteikti, bet es varēju arī uzbliezt 200m² ar granulu apkuri, nesiltināt diži un dzīvot zaļi. Tagad esmu izvēlējies par lielāku naudu celt mazāku, bet energoefektīvāku māju. Jāaizbrauc kādreiz apgaitā pa iestādītajām jaunaudzēm.
Agris Krusts
(2019-10-29 10:34:19)
@twitter
@laacz @normis @bondars Neuzskatu, ka CO2 ir tik slikts, kā to meģina parādīt. Tik dažreiz mēdzu pasmaidīt par attaisnojumiem dzīvesveidam tiem, kuri grib to samazināt. Pieņemu, ka neapmežoji lauksaimniecības zemi, bet sastādīji kokus cirsmā? Tur diez vai ir pizitīvs CO2 efekts :)
Kaspars Foigts
(2019-10-29 10:37:23)
@twitter
@agris_krusts @normis @bondars Nu, man tā kā tomēr šķiet, ka dzīvesveidu neaizliegsi, bet tā radīto nospiedumu var samazināt. To arī cenšos darīt ikdienā. Protams, ka nekad nebūs good enough - labāk dzīvot pasīvā ēkā, kas celta ar roku darbu, neizmantojot sliktus materiālus.
Kaspars Foigts
(2019-10-29 10:38:21)
@twitter
@agris_krusts @normis @bondars Katrai izvēlei pretī ir izvēle, kas būs vēl labāka un pareizāka no kāda skatu punkta.

© 2009-2017 civciv ;)