@GirtsS @SlavaVK @mans_tet @RNParvaldnieks Kā šādu elementāru lietu varēja neiedomāties? Gandrīz katrs pakalpojuma sniedzējs sāk sūtīt atgādinājumus par kartes termiņu jau mēnešus pirms tās derīguma beigām 3 atbildes

Agris Krusts
(2019-10-01 13:35:29)
@twitter
@GirtsS @SlavaVK @mans_tet @RNParvaldnieks Kā šādu elementāru lietu varēja neiedomāties? Gandrīz katrs pakalpojuma sniedzējs sāk sūtīt atgādinājumus par kartes termiņu jau mēnešus pirms tās derīguma beigām
Girts
(2019-10-01 13:58:11)
@twitter
@agris_krusts @SlavaVK @mans_tet @RNParvaldnieks lielās organizācijās gari kakli. tā kā klienti tālu (pamēģini sazvanīt), klientu serviss pagrabā, tad diez vai nonāk līdz augšai tādi sīkumi. kā jau te rakstīju, tā ir globāla problēma. par šo kā reiz runāšu drīz konferencē
Agris Krusts
(2019-10-01 14:03:25)
@twitter
@GirtsS @SlavaVK @mans_tet @RNParvaldnieks Daudz lielāki uzņēmumi šo problēmu ir spējuši atrisināt. Šis ir sistēmas projektētāju fuck-up's.
Girts
(2019-10-01 15:22:20)
@twitter
@agris_krusts @SlavaVK @mans_tet @RNParvaldnieks nedomāju, ka ir problēma to atrisināt ,bet gan, ka tā ir "malēja" problēma. to pakalpojumu izmanto mazs skaits, karšu derīgumi beidzas reti, jirā notekti tas stāv sen jau, priortāte maza, stāv un stāv. tādas problēmas ir pat perfektākajās organizācij

© 2009-2017 civciv ;)