@krizdabz @Nettwerk @SwedbankLatvia Mainīju telefonu, nevarēju sēdēt stundām rindā Swedbank filiālē, bet internetā ar reģistrāciju SMART-ID bija jābakstās teju nedēļām ( ar pātraukumiem nervu nomierināšanai). 7 atbildes

Dace Balode
(2019-09-23 23:21:27)
@twitter
@krizdabz @Nettwerk @SwedbankLatvia Mainīju telefonu, nevarēju sēdēt stundām rindā Swedbank filiālē, bet internetā ar reģistrāciju SMART-ID bija jābakstās teju nedēļām ( ar pātraukumiem nervu nomierināšanai).
Kristaps Skutelis
(2019-09-23 23:22:30)
@twitter
@DaceBalode @Nettwerk @SwedbankLatvia Ja pieejams vecais telefons ar veco SmartID instalāciju, tad tikšana pie SmartID jaunajā telefonā (vismaz Swedbank gadījumā) ir minūtes jautājums.
Dace Balode
(2019-09-23 23:23:59)
@twitter
@krizdabz @Nettwerk @SwedbankLatvia Veco uzreiz atdāvināju labdarības akcijai, visu dzēšot
Kristaps Skutelis
(2019-09-23 23:24:49)
@twitter
@DaceBalode @Nettwerk @SwedbankLatvia Auč, kļūda.
Dace Balode
(2019-09-23 23:26:00)
@twitter
@krizdabz @Nettwerk @SwedbankLatvia Ā, bet datu sinhronizāciju pirms tam, protams veicu. Bet Smart-ID nedarbojās.
Dace Balode
(2019-09-23 23:27:59)
@twitter
@krizdabz @Nettwerk @SwedbankLatvia Visu to stāstīju arī bankā. Un viņi teica, ka jāsēž rindā un tad man to reģistrēs. Rakstīju par to arī šeit.
Kristaps Skutelis
(2019-09-23 23:29:16)
@twitter
@DaceBalode @Nettwerk @SwedbankLatvia Nākamreiz būsi gudrāka, mainot ierīci ar veco apstiprināsi SmartID izveidi jaunajā. Protams, ja vecā ierīce būs pieejama.
Dace Balode
(2019-09-23 23:33:10)
@twitter
@krizdabz @Nettwerk @SwedbankLatvia Vecajā Smart-ID pašai nomainot ierīci?

© 2009-2017 civciv ;)