Šautauts @mansLMT par to, ka ieintegrējuši SmartID autentifikāciju lapā pa tiešo, ne caur banklinkiem. Cik ilgi @mans_tet gaidīs? 22 atbildes


(2019-09-12 11:28:05)
@twitter
Šautauts @mansLMT par to, ka ieintegrējuši SmartID autentifikāciju lapā pa tiešo, ne caur banklinkiem. Cik ilgi @mans_tet gaidīs?
Tet
(2019-09-14 11:48:09)
@twitter
@JAMikdiena @mansLMT Sveiki, šobrīd tiešām rēķinu apmaksa aplikācijā pilnībā notiek caur web vidi, tomēr strādājam pie tā, lai izmantotu vairāk natīvo iespēju un uzlabotu sasaisti ar banku aplikācijām. Pagaidām precīzu laiku, kad tas notiks, nevaram solīt.

(2019-09-14 11:51:34)
@twitter
@mans_tet @mansLMT Halo? Jus sapratāt ko es rakstīju?
Igōrs
(2019-09-17 11:47:31)
@twitter
@mans_tet Labdien, ka atteikties no Jūsu pakalpojumiem ja klients nomira bet adresē pieslēgta Bezprocentu nomaksa par portatīvo?
Tet
(2019-09-17 11:50:04)
@twitter
@t830x Sveiki! Izsakām līdzjūtību... Būtu nepieciešams kādam no radiniekiem atnest miršanas apliecību uz jebkuru no mūsu veikaliem - atslēgsim pakalpojumus un piedāvāsim vai nu pārslēgt nomaksas līgumu jūsu vārdā vai arī izmaksāt visu atlikušo preces vērtību.
Igōrs
(2019-09-17 11:59:41)
@twitter
@mans_tet Un tad modemu un dekoderi caur Omnivu? Un veikalā kasti kur ielikt iedos?
Tet
(2019-09-17 12:00:48)
@twitter
@t830x Modemu un dekoderu caur Omnivu, uz veikalu tos varat nenest, jo caur omnivu tie pa taisno nonāk mūsu noliktavās un tiek attiecīgi iegrāmatoti.
Igōrs
(2019-09-17 12:05:29)
@twitter
@mans_tet Bet kasti veikalā iedos ar visām adresēm?
Tet
(2019-09-17 13:01:08)
@twitter
@t830x Iekārtu nodošanai? Nē, varēsiet pateikt, kurā no Omnivas pakomātiem jums būtu ērtāk nodot iekārtas un pēc tam saņemsiet SMS kodu, ar kuru iekārtas nodot.
Igōrs
(2019-09-17 13:19:17)
@twitter
@mans_tet Bet iepakot taču vajag kautkur? vai vienkarši nodalijuma iemest ka kautko nevajadzigo un lai kurjers pats čakarejas?
Tet
(2019-09-17 14:17:17)
@twitter
@t830x Varat visas iekārtas un to vadus ielikt jebkādā maisiņā, nav obligāta kaste.
Igōrs
(2019-09-20 19:24:24)
@twitter
@mans_tet Labvakar, vai šodien atteiktie Jūsu pakalpojumi klientam 13366825 būs pieejami līdz 30 septembrim?
Tet
(2019-09-20 19:35:09)
@twitter
@t830x Sveiki, kā līgumā noteikts, iesniegums par atteikšanos no pakalpojumiem jāiesniedz vismaz desmit darba dienas pirms mēneša beigām, līdz ar to pakalpojumi, visticamāk, būs pieejami līdz oktobra beigām, tomēr pārbaudīsim situāciju.
Igōrs
(2019-09-20 19:45:33)
@twitter
@mans_tet Ja kas tad pamēģiniet izņēmuma kārtā ar 30 datumu atslēgt, jo nebija laika un iespēju, jo 16 datumā nomira un tad atteikties no Jūsu pakalpojumiem nebija primārais uzdevums.
Armands
(2019-09-20 20:55:11)
@twitter
@mans_tet sakiet, vai esošām klientam ir iespējams samainīt esošo rūteri pret jauno, ko tagad reklamējat?
Tet
(2019-09-20 20:57:07)
@twitter
@t830x Ja runa ir par aizsaulē aizgājušu cilvēku, protams, ka situācija būs citādāka
Tet
(2019-09-20 20:59:33)
@twitter
@thearmi Sveiki, pašlaik bez maksas iespējams samainīt, pārslēdzot internetu no starta uz izklaides līmeni. Pārējiem klientiem šobrīd piedāvājam mainīt, maksājot 30 eiro par meistara vizīti. Noteikti, ka laika gaitā maiņas iespējas paplašināsim.
Armands
(2019-09-20 21:03:12)
@twitter
@mans_tet Mjā, man jau ir izklaides līmenis.
Tet
(2019-09-20 21:24:41)
@twitter
@thearmi Ja vēlaties veikt maiņu, atsūtiet, lūdzu, privātajā vēstulē savu klienta numuru.
Master
(2019-09-20 22:03:53)
@twitter
@mans_tet hi, salabojiet iTV web app valodu izvēli. ir šādas: ang, rus, lav. Lietojiet vai nu LV, vai starptautiskus saīsinājumus
Tet
(2019-09-20 22:12:58)
@twitter
@dj_beatmaster Paldies. Nodosim ieteikumu kolēģiem.
Tet
(2019-09-21 11:02:23)
@twitter
@t830x Sveiki, pagaidām neredzam iesniegumu par atteikumu. Atsūtiet, lūdzu, privātajā vēstulē, kur to sūtījāt un savu kontakttelefonu.
Tet
(2019-09-21 11:47:16)
@twitter
@dj_beatmaster Sveiks. Kolēģi paskaidroja, ka šajā gadījumā izmantots šis starptautiskais saīsinājumu kods. Apsvērsim iespēju to mainīt uz divu burtu saīsinājumu. https://t.co/wcvuUeDrpd

© 2009-2017 civciv ;)