Mēģināju uz nedēļu savu "parasto" auto aizvietot ar pilnībā elektrisko auto. Lūk, kas sanāca. https://t.co/3U7KSLqmFn 7 atbildes
Kristaps Skutelis (2019-09-03 09:26:27) |
Mēģināju uz nedēļu savu "parasto" auto aizvietot ar pilnībā elektrisko auto. Lūk, kas sanāca. https://t.co/3U7KSLqmFn | ||
Gints Kiršteins (2019-09-03 16:00:27) |
@krizdabz BTW par to lēnās uzlādes draudzīgumu ar bateriju ir tā, ka tas attiecas tikai uz Nissaniem un imo arī tikai līdz 2014. Pārējām mašīnām pilnīgi vienalga, jo viss dzesējās un viss | ||
Kristaps Skutelis (2019-09-03 16:03:04) |
@gkirstei Ne visiem dzesējas, bet, jā, Leaf ar to ir lielākas problēmas. Tās gan parādās lādējot ātrajā lādētājā pēc nobrauktiem vairākiem simtiem kilometru. | ||
Agris Krusts (2019-09-03 16:19:06) |
@gkirstei @krizdabz Īsti nav taisnība. Ātrās uzlādes nav "veselīgas" nevienam elektro auto. Bet visticamāk tā nebūs pirmo-otro īpašnieku problēma nevienam EV. Arī Leaf. Kaitīgākais ir laiks, mazāk uzlāžu skaits vai izmantošanas biežums. Karstā klimatā arī temperatūra | ||
Agris Krusts (2019-09-03 16:21:21) |
@gkirstei @krizdabz Jo vecāka baterija, jo mazāk tajā palicis no sākotnējās ietilpības. Tāpēc, jo vairāk lieto elektroauto, jo izdevīgāk tas ir. Manam Leaf pēc pusotra gada palicis vairāk kā 95% no sākotnējās baterijas kapacitātes | ||
@normis@toot.lv (2019-09-03 16:44:06) |
@krizdabz @gkirstei Jaunajā Bjorna video ir skaidri redzams, ka Leaf nu nekādi nav risinājis savu RapidGate problēmu | ||
Kristaps Skutelis (2019-09-03 16:45:46) |
@normis @gkirstei Es skatījos. Bet tas paliek aktuāli, ja nokapā kādus 500km non stop un tad vēl lādējies. Latvijas apstākļos vairumam no mums tā ir reta parādība. Es gribu ar IONIQ Electric izbraukt pats savu 1000km eksperimentu. Būtu jābūt labāk. | ||
@normis@toot.lv (2019-09-03 16:55:23) |
@agris_krusts @gkirstei @krizdabz Nuuuu ... Tesla vispār iesaka tikai superchargeri lietot, būvē to tīklu utt. |