Vienīgais, kas nāk prātā ir tas, ka ir laiks sekot mazpilsētu piemēram un ierobežot ātrumu vēl vairāk. Ja gribam, l… https://t.co/XoDlnkFlCm 31 atbildes

Miks Latvis
(2019-06-29 21:55:20)
@twitter
Vienīgais, kas nāk prātā ir tas, ka ir laiks sekot mazpilsētu piemēram un ierobežot ātrumu vēl vairāk. Ja gribam, l… https://t.co/XoDlnkFlCm
Kaspars Foigts
(2019-06-29 22:09:07)
@twitter
@MiksLatvis Bet tas jau neko nemainīs. Kāpēc pašmērķis ir 50, nevis, teiksim, 30? Vai 60? Vai vispār 0?
Girts
(2019-06-29 22:17:20)
@twitter
@laacz @MiksLatvis Vispār tam visam apakšā ir nopietnas izpētes. Un cena ir mazāk mirušu cilvēku. Jā, patiesībā pil… https://t.co/DGjqsDx30g
Girts
(2019-06-29 22:24:34)
@twitter
@laacz @MiksLatvis Te viss ir pateikts. Grūti saprast kā šo var nesaprast. Tas kā bojā gājušo skaits nesamazinās i… https://t.co/wLwLRpF65A
Kaspars Foigts
(2019-06-29 22:28:39)
@twitter
@GirtsS @MiksLatvis Zinu. Bet, cik pētīju ceļu satiksmes negadījumu statistiku, ātrums ļoti reti ir negadījuma vai… https://t.co/dMtUm8lKJ3
Kaspars Foigts
(2019-06-29 22:31:22)
@twitter
@GirtsS @MiksLatvis Te ir pateika viena ļoti maza daļa. Un nedaudz aplami ir domāt, ka palielinot radaru skaitu, mē… https://t.co/kXyeCpbNXZ
Girts
(2019-06-29 22:33:57)
@twitter
@laacz @MiksLatvis Ātrums ir simptoms bezatbildībai. daudzos gadījumos, kā, piemēram, apdzīšanām tas saistītais iem… https://t.co/yl2zcZp7zD
Girts
(2019-06-29 22:35:56)
@twitter
@laacz @MiksLatvis Patiesībā par šo, ja nemaldos, jau 80tajos zviedri bija izpētījuši, ka sistemātiski radaru sodi… https://t.co/1B4boZOmHs
Girts
(2019-06-29 22:38:31)
@twitter
@laacz @MiksLatvis Jebkurā gadījumā, kamēr mēs te filosofējam, tikmēr igauņi ceļu drošībā pēdējos 15 gados aizvien… https://t.co/SQUfynPe1V
Kaspars Foigts
(2019-06-29 22:38:56)
@twitter
@GirtsS @MiksLatvis Negribu piekrist. Par simptomu. Apdzīšanas bīstamība nav saistīta ar ātrumu tiešā veidā. Tā ir… https://t.co/0tvvuczhf1
Kaspars Foigts
(2019-06-29 22:41:41)
@twitter
@GirtsS @MiksLatvis Bet es tomēr par drošību, nevis punktveida risinājumiem. Braukšanas kultūra mums ir uzlabojusie… https://t.co/UMMarXXgwU
@normis@toot.lv
(2019-06-29 22:42:09)
@twitter
@GirtsS @laacz @MiksLatvis Ļoti piekrītu. Norvēģijā ļoti daudz šauru ceļu ar 80. Tik ilgi tur braucu, ka pēc tam iz… https://t.co/6Vyhf0Md8u
Girts
(2019-06-29 22:44:34)
@twitter
@laacz @MiksLatvis Atkal. Nesaku ka vajag cīnīties ar vienu tikai lietu. Bet. Ātrums ir viens no fundamentiem. Man… https://t.co/sSpmNOb4aj
Kaspars Foigts
(2019-06-29 22:44:41)
@twitter
@GirtsS @MiksLatvis Piemēram. Mana ātruma izvēle ir 'iekļauties plūsmā'. Pārējos punktos esmu ļoti likumplaklausīgs… https://t.co/WKCpgVQXU0
Kaspars Foigts
(2019-06-29 22:45:33)
@twitter
@GirtsS @MiksLatvis 0 tolerance noteikti palīdzētu :)
Kaspars Foigts
(2019-06-29 22:47:04)
@twitter
@GirtsS @MiksLatvis Man tas arī nav skaidrs, bet diskusija bija par ātrumu un izbrīnu, ka uz 90 tik daudzi apdzen.… https://t.co/XbmisZvNGa
Girts
(2019-06-29 22:47:13)
@twitter
@laacz @MiksLatvis Mums patiesībā ir tik vienkārši. Aizbrauc uz Zviedriju un tik kopē. Un būs labs rezultāts. Jā,… https://t.co/uL0lac2sc8
Kaspars Foigts
(2019-06-29 22:48:32)
@twitter
@GirtsS @MiksLatvis Ja runājam par globālā lietām, tad mums nepieciešams pieņemt daudz nepopulārus lēmumus un panāk… https://t.co/2b4olpdqGm
Kaspars Foigts
(2019-06-29 22:49:58)
@twitter
@GirtsS @MiksLatvis Es braucu pa Somiju pagājušogad. Jā, daudz kur 80. Nē, daudzi pārkāpj.
Girts
(2019-06-29 22:51:54)
@twitter
@laacz @MiksLatvis Šim kopumā piekrītu, jā, protams, ka tagad braukt, ievērojot ātrumu, ir sarežģīts.. jautājums.… https://t.co/1Gpq5gK2BT
Miks Latvis
(2019-06-29 23:27:40)
@twitter
@laacz Cik saprotu viens no iemesliem ir tas, cik % ir izdzīvošanas iespējas sadursmē ar gājēju. 50kmh bija optimāl… https://t.co/AKk5NObBhh
Girts
(2019-06-29 23:30:35)
@twitter
@MiksLatvis @laacz 40 ir vēl labāk
Kaspars Foigts
(2019-06-29 23:33:48)
@twitter
@MiksLatvis Neviens tāpat neņems vērā. Sadursme ar gājēju ir jāizslēdz kā suga, bet vietās, kur to nevar, jāaizlied… https://t.co/veSLzDy9Xa
Kaspars Foigts
(2019-06-29 23:35:59)
@twitter
@GirtsS @MiksLatvis Come on. Bijām Albānijā ar auto. Tur pilsētās tagad oficiāli ir 40km/h. Zīmju nomaiņa neko neuz… https://t.co/oHub65BmUa
@normis@toot.lv
(2019-06-29 23:36:44)
@twitter
@laacz @MiksLatvis Daudz kur var likt lēzenos pampakus, īpaši mazajās ielās
Normunds Lamberts
(2019-06-29 23:37:47)
@twitter
@MiksLatvis Mazpilsētās ar ātrumu ir ok, tur arī tie 50 km/h tiek ievēroti. Tādā Rīgā vai Jelgavā uz 50 braukt nav… https://t.co/SOrgRDPbVl
Reinis
(2019-06-29 23:38:13)
@twitter
@GirtsS @laacz @MiksLatvis Cik (2x līdz Tallinai un atpakaļ) man pēdējā gada laikā ir sanācis pa Igauniju pabraukt,… https://t.co/oLyfazvtmJ
Reinis
(2019-06-29 23:42:17)
@twitter
@GirtsS @laacz @MiksLatvis Līdz ar ko drīz vien tapa skaidrs, ka optimālais 90 zonā ir tas pats 95 pēc GPS, kas ir… https://t.co/HBEQKA0JiR
Raivis Purins
(2019-06-29 23:47:33)
@twitter
@laacz @GirtsS @MiksLatvis Es teiktu tā, kāpēc man vieglāk ir braukt Vācijā, piemēram? Jo Vācijā es varu braukt cik… https://t.co/66ROhA9ieS
Raivis Purins
(2019-06-29 23:53:11)
@twitter
@laacz @GirtsS @MiksLatvis Es varbūt nekorekti izteicos, arī Vācijā ir ātruma ierobežojumi. Tie paredzēti dažādām s… https://t.co/iFmQklWstz
Jānis Ziediņš
(2019-06-30 00:05:46)
@twitter
@MiksLatvis Atgādināšu, ka Vācijā uz autobāņien vispār nav ierobezojumu, vai, ja ir - tad lielākā daļa brauc +20, u… https://t.co/G1c9l7MNg8
Aivars Šterns
(2019-06-30 02:08:12)
@twitter
@normis @laacz @MiksLatvis Rīgā joprojām galvenais ir auto, nekas nemainās jau gadu desmitiem, jā, piekrītu par 3km… https://t.co/DyYpR1LMxh

© 2009-2017 civciv ;)