Minimāla e-auto uzlādes infrastruktūra ir 230V/10A rozete un EVSE, kas nāk komplektā. Šādi var uzlādēt ~10 km/h. Pa… https://t.co/a6OeLM121o 5 atbildes
Aleksejs Mjaliks (2019-05-13 15:15:46) |
Minimāla e-auto uzlādes infrastruktūra ir 230V/10A rozete un EVSE, kas nāk komplektā. Šādi var uzlādēt ~10 km/h. Pa… https://t.co/a6OeLM121o | ||
Aleksejs Mjaliks (2019-05-13 15:15:46) |
Savrupmāju iedzīvotājiem, protams, ar šo ir viss vienkāršāk. Visdrīzāk pat neko nebūs jāpielāgo – derēs (gandrīz) j… https://t.co/W6br8q0FLS | ||
Aleksejs Mjaliks (2019-05-13 15:15:46) |
Ar dzīvokļu mājām jāskatās pēc situācijas. Ja stāvvieta ir nesakārtotā pagalmā, kur katrs liek kur pagadās, tad nek… https://t.co/xe2dYeUw63 | ||
Aleksejs Mjaliks (2019-05-13 15:15:47) |
Ja stāvvieta ir pazemē vai daudzstāvu būvē, tad ļoti iespējams atliek vienoties tikai ar apsaimniekotāju (un kaimiņ… https://t.co/wFhGXNS74W | ||
Aleksejs Mjaliks (2019-05-13 15:15:47) |
Un vēl var vērtēt iespēju lādēt auto darba vietā. Īsumā, EV nebūt nav tikai privātmāju iedzīvotāju privilēģija. | ||
@normis@toot.lv (2019-05-13 15:27:48) |
@amjaliks Vidējais latvietis reizi nedēļā aizbrauc uz veikalu, tur gandrīz visos ir ātrās uzlādes punkts. Kamēr sta… https://t.co/evXDEdxcrn |