6 atbildes

Tele2
(2019-04-17 17:21:53)
@twitter
Jānis Lazdāns
(2019-05-06 19:58:47)
@twitter
@Tele2Latvia draņķīgs serviss. Jau 11 minūtes neviens nespēj pacelt klausuli. Kāds dunduks vada šo uzņēmumu?
Tele2
(2019-05-07 08:39:13)
@twitter
@Lazdans Sveiks, Jāni! Saprotu, ka nevienam nepatīk gaidīt, tomēr klientu mums ir daudz, tāpat - arī jautājumu un z… https://t.co/EWnMCoyAUY
Jānis Lazdāns
(2019-05-07 09:11:39)
@twitter
@Tele2Latvia Es esmu jūsu klients un maksāju par pakalpojumu. Līdz ar to es arī sagaidu labu servisu. Arī tas, ka T… https://t.co/p8f0sJo2MD
Jānis Lazdāns
(2019-05-07 09:16:53)
@twitter
@Tele2Latvia Tātad Kate. Manam telefona rēķinam ar jūsu palīdzību trešā persona Mobi Solutions OU nepamatoti pierak… https://t.co/KO0csrqoCO
Tele2
(2019-05-07 09:27:49)
@twitter
@Lazdans Atvainojos, ka arī šeit nācās gaidīt ilgāk atbildi (dēļ maija svētku brīvdienas). :) Tomēr man būs nepieci… https://t.co/oJRcg09DSn
Jānis Lazdāns
(2019-05-07 09:34:28)
@twitter
@Tele2Latvia Jums nav par ko atvainoties, ne jau Jūs nosakāt vai klientiem ir pieejams atbalsts visu laiku, bet gan uzņēmuma vadība.

© 2009-2017 civciv ;)