@amjaliks Nav tik traki. Nomainīt 50kW lādētāju ar 150kW pēc pāris gadiem ir lētāk un vienkāršāk nekā jaunus uzlikt… https://t.co/IrMFcN6xqr 4 atbildes

Aigars Mahinovs
(2019-04-12 14:32:01)
@twitter
@amjaliks Nav tik traki. Nomainīt 50kW lādētāju ar 150kW pēc pāris gadiem ir lētāk un vienkāršāk nekā jaunus uzlikt… https://t.co/IrMFcN6xqr
Aleksejs Mjaliks
(2019-04-12 14:37:22)
@twitter
@aigarius Bet jau tagad tirgū ir EV, kas gatavi pretī ņemt 100 kW. Un jau nāk laukā, kas alkst pat 150 kW. Būvējot… https://t.co/6NDOCusjD1
Aleksejs Mjaliks
(2019-04-12 14:40:11)
@twitter
@aigarius Un par to pievilkto elektrību es nebūtu tik drošs. Līnija, kas nodrošina 50 kW jau ir neliels izaicinājum… https://t.co/0aGjO3T1r7
Aigars Mahinovs
(2019-04-12 14:42:55)
@twitter
@amjaliks Tieši tādiem gadījumiem chargeru ražotāji šobrīd plāno lādētājus ar iebūvētu batareju. Pēc pāris gadiem t… https://t.co/PbBoXzJNEg
Aleksejs Mjaliks
(2019-04-12 14:51:29)
@twitter
@aigarius Jā, akumulators stacijā ir risinājums. Early Adopters pārdzīvos 50 kW, bet, ja gribam EV ideju iebarot ma… https://t.co/SPCd7Vb3ha

© 2009-2017 civciv ;)