@amjaliks Nav tik traki. Nomainīt 50kW lādētāju ar 150kW pēc pāris gadiem ir lētāk un vienkāršāk nekā jaunus uzlikt… https://t.co/IrMFcN6xqr 4 atbildes
Aigars Mahinovs (2019-04-12 14:32:01) |
@amjaliks Nav tik traki. Nomainīt 50kW lādētāju ar 150kW pēc pāris gadiem ir lētāk un vienkāršāk nekā jaunus uzlikt… https://t.co/IrMFcN6xqr | ||
Aleksejs Mjaliks (2019-04-12 14:37:22) |
@aigarius Bet jau tagad tirgū ir EV, kas gatavi pretī ņemt 100 kW. Un jau nāk laukā, kas alkst pat 150 kW. Būvējot… https://t.co/6NDOCusjD1 | ||
Aleksejs Mjaliks (2019-04-12 14:40:11) |
@aigarius Un par to pievilkto elektrību es nebūtu tik drošs. Līnija, kas nodrošina 50 kW jau ir neliels izaicinājum… https://t.co/0aGjO3T1r7 | ||
Aigars Mahinovs (2019-04-12 14:42:55) |
@amjaliks Tieši tādiem gadījumiem chargeru ražotāji šobrīd plāno lādētājus ar iebūvētu batareju. Pēc pāris gadiem t… https://t.co/PbBoXzJNEg | ||
Aleksejs Mjaliks (2019-04-12 14:51:29) |
@aigarius Jā, akumulators stacijā ir risinājums. Early Adopters pārdzīvos 50 kW, bet, ja gribam EV ideju iebarot ma… https://t.co/SPCd7Vb3ha |