Interesanti, cik daudz cilvēku nākotnē avārijās ies bojā no elektroauto radītiem strāvas triecieniem, kad normālā auto izdzīvotu? 20 atbildes

Armands
(2011-08-26 22:43:25)
@twitter
Interesanti, cik daudz cilvēku nākotnē avārijās ies bojā no elektroauto radītiem strāvas triecieniem, kad normālā auto izdzīvotu?
Aigars Mahinovs
(2011-08-26 22:45:36)
@twitter
@thearmi mazāk nekā tagad benzīna liesmās un benzīna tvaiku nosmakšanā. Elektrība no batarejas nevar momentā tikt ārā.
Armands
(2011-08-26 22:49:03)
@twitter
@aigarius un kā ar visām skābēm'n'stuff, kas ir akumulatoros? :)
Aigars Mahinovs
(2011-08-26 22:53:10)
@twitter
@thearmi veca tehnoloģija. tagad Li-Ion vai Li-pol. Tur vajag pamatīgi bliezt lai atdalītu tās komponentes. Un arī tad aktivitāte kā sodai.
Armands
(2011-08-26 23:43:56)
@twitter
@aigarius ja LI-ION telefonam maksā 20 ls, cik izmaksā auto bačas? Un cik ilgi tam mēslam tās kalpo? Cik dzirdēju, garantija bačām gads.
Armands
(2011-08-26 23:44:39)
@twitter
@aigarius Arī Top Gear teica kko par tuvu 10k par baču maiņu. Tā ir normālas 5-gadīgas vidējās/lielās klases mašīnas cena.
Aigars Mahinovs
(2011-08-26 23:46:48)
@twitter
@thearmi slikti dzirdēji. Auto batarijas taisa tā lai pēc 10 gadiem garantē 80% jaudas. 5l burka ar ūdeni nemaksā kā 10 pudeles pa 0.5l ;)
Aigars Mahinovs
(2011-08-26 23:48:35)
@twitter
@thearmi Top Gear vispār dirš tā ka svilpj par elektro. Nodzen batareju līdz 10% un tad nu baigi testēšot. Tas nav info raidījums, bet shovs
Armands
(2011-08-26 23:49:43)
@twitter
@aigarius un katrā ziņā autiņš bez kārtīga benzīna aromāta un motora skaņas nav autiņš :) Vismaz man kā cilvēkam, kam auto nav tikai (...)
Armands
(2011-08-26 23:50:13)
@twitter
@aigarius (...) pārvietošanās līdzeklis, bet kas daudz tuvāks :)
Armands
(2011-08-26 23:51:25)
@twitter
@aigarius Un Top Gear diezgan konkrēti runāja par to, ka pēc 5 gadiem bačas ir jāmaina, vismaz tam Nissan kroplītim.
Aigars Mahinovs
(2011-08-26 23:51:35)
@twitter
@thearmi 8-10k pēc 10 gadiem, hvz cik lētāk tās maksās tad. Toties motors un transmisija primitīva - apkopes praktiski nekādas.
Aigars Mahinovs
(2011-08-26 23:52:14)
@twitter
@thearmi nu agrāk bez zirga sūdu aromāta arī nu nekādīgi nevarēja kungi braukt.
Aigars Mahinovs
(2011-08-26 23:58:58)
@twitter
@thearmi http://t.co/SpQXFIs Top Gear izspēlēja teatri, kā vienmēr viņi ar elektromobīļiem dara. Ticēt viņiem tagad ir naivi.
Armands
(2011-08-27 00:07:05)
@twitter
@aigarius nu tad aizbrauc ar elektromobīli uz Slovākiju un paskaties, cik ilgi tas paņems, ja jau tas range ir tik labs :)
Armands
(2011-08-27 00:10:41)
@twitter
@aigarius nez, cik lieli pasaulē ir Litija krājumi, lai masu produkcijā visiem bačas sataisītu? Un cik enerģijas patērē ražojot?
Aigars Mahinovs
(2011-08-27 00:36:18)
@twitter
@thearmi nafig, tik ir tik pat stulbi kā braukt ar džipu va Venēciju. Katrai lietai ir savs pielietojums. Elektro ir ikdienas braucieniem.
Aigars Mahinovs
(2011-08-27 00:38:11)
@twitter
@thearmi auto krāsojot un žāvējot krāsu patērē vairāk enerģijas :P Nemas nerunājot par motoru izliešanu un citām ekstrām.
Armands
(2011-08-27 00:43:02)
@twitter
@aigarius auto nav tā lieta, kurus var pirkt vairākus "katru savam lietojumam". Kad bačas spēs novilkt vismaz 1000km, tad būs vērts runāt.
Aigars Mahinovs
(2011-08-27 01:02:25)
@twitter
@thearmi nafig? Daudz vienkāršāk ir paņemt elektromobīli un tāliem braucieniem bagažniekā iekrauj speciālu minigenerātoru.
Aigars Mahinovs
(2011-08-27 01:19:45)
@twitter
@thearmi http://t.co/WFySQsN - benzīna motori visefektīvāk strādā vienā ātrumā, lai tad ģenerē. Elektro visos apgriezienos ir max power.

© 2009-2017 civciv ;)