Technicians tried to (unsuccessfully) change a temperature sensor on our plane. Knowing this will cause serious del… https://t.co/rPfZN9X3Uk 7 atbildes

Kirils Solovjovs
(2018-06-01 13:51:28)
@twitter
Technicians tried to (unsuccessfully) change a temperature sensor on our plane. Knowing this will cause serious del… https://t.co/rPfZN9X3Uk
@normis@toot.lv
(2018-06-01 13:57:47)
@twitter
@KirilsSolovjovs @lufthansa @Ryanair nedeva ēst lidojuma laikā? bet delays reāli nebija ja?
Kirils Solovjovs
(2018-06-01 13:58:22)
@twitter
@Lufthansa also failed to provide compensation, any kind of forms to fill in, any documents proving late departure… https://t.co/ioKhZlTt46
Kirils Solovjovs
(2018-06-01 13:59:10)
@twitter
@normis @lufthansa @Ryanair Nedeva ēst gaidot lidmašīnu. Gaidījām vairāk kā divas stundas. Nosēdāmies ar 2h30m kavējumu.
@normis@toot.lv
(2018-06-01 14:43:45)
@twitter
@KirilsSolovjovs @lufthansa @Ryanair 2 stundas gaidīšanas un varēji prasīt ēst: https://t.co/Njm0vLQAZC
Kirils Solovjovs
(2018-06-01 14:45:13)
@twitter
@normis @lufthansa @Ryanair Ja es nebūtu prasījis, tad jau viņi nevarētu būt atteikuši, vai ne? Esmu ļoti izbrīnīts… https://t.co/ktUsXjdenN
@normis@toot.lv
(2018-06-01 14:49:09)
@twitter
@KirilsSolovjovs @lufthansa @Ryanair pildi linku tajā linkā, escalate ;)
Kirils Solovjovs
(2018-06-01 14:51:52)
@twitter
@normis @lufthansa @Ryanair https://t.co/Xa4U0Pb5nF

© 2009-2017 civciv ;)