25.11.2010

Jānis Iesalnieks Jānis Iesalnieks (VL)
(23:47:39)
@DaceBalode Kāpēc pārteicās, vai tad Dombrovskim nerūp latviešu tauta? - atbild uz šo twītu
Mārtiņš Zemītis Mārtiņš Zemītis (TP)
(23:45:40)
Gan SSER Prof. Vjaceslavs Dombrovskis, gan Prof. Morten Hansen valdibas budzetu uzskata par "sliktu sapni, no kura gribetu pamosties".
Jānis Iesalnieks Jānis Iesalnieks (VL)
(23:31:46)
Nacionālā apvienība vēlas liegt EP kandidēt Ždanokai un Rubikam http://t.co/SX8Dzgs
Mārtiņš Zemītis Mārtiņš Zemītis (TP)
(23:30:17)
@AgneseBee 18.8 ir tikai 400 vairak neka 18.4, ka bija 1998. Ja katra no menesiem ir mazliet zem septembra, tad pa gadiem ir mazak. Likop! - atbild uz šo twītu
Mārtiņš Zemītis Mārtiņš Zemītis (TP)
(23:27:51)
@AgneseBee Visos gados kuros esmu skatijies datus spot check rezima pedeja ceturksni ir viszemaka dzimstiba, ta ka esmu gatavs deret. - atbild uz šo twītu
Mārtiņš Zemītis Mārtiņš Zemītis (TP)
(23:13:04)
Pec @AgneseBee iebilduma ekstrapoleju tendences, salidzinaju 2010 un zemako registreto dzimstibu (1998) 18,410 palieku, ka sogad bus zemaka.
Ģirts Lapiņš Ģirts Lapiņš (TB/LNNK)
(22:57:45)
Tiešām dedzina :D RT @AlbertsJodis KNAB priekšnieka limits ir 69 pretlikumības - Paiders @nralv (video) Vnk d-e-d-z-i-n-a! http://ej.uz/7n4t
Ģirts Lapiņš Ģirts Lapiņš (TB/LNNK)
(22:47:49)
Viss, dodos divkaujā ar "1984". Paldies @martinsoz par aizlienēto šedevru.
Mārtiņš Zemītis Mārtiņš Zemītis (TP)
(22:43:19)
Margevicai normals raksts par TP pietiek.com. Ne minas no Sprances tendenciozitates ir.lv.
Aleksejs Loskutovs Aleksejs Loskutovs (SCP)
(22:01:32)
@Valters_Bruss Ja atceries klasiku - опровержение - не я, а лошадь отделалась лёгким испугом ;-). - atbild uz šo twītu
Mārtiņš Zemītis Mārtiņš Zemītis (TP)
(21:47:19)
@tinsLV Tev laikam nav bernu? - atbild uz šo twītu
Mārtiņš Zemītis Mārtiņš Zemītis (TP)
(21:46:48)
Latviesu gimenes jabut trim berniem: viens par mammu, divi par teti, tresais - Latvijai.
Aleksejs Loskutovs Aleksejs Loskutovs (SCP)
(20:45:49)
@AlberteIeva Neņem galvā. Uz Tevi tas neattiecas. - atbild uz šo twītu
Mārtiņš Zemītis Mārtiņš Zemītis (TP)
(19:22:18)
Man gruti iedomaties lielaku stulbumu, nesaimnieciskumu un vizijas trukumu par RAPLM LIKVIDACIJU.
Martins Brencis Martins Brencis (TP)
(19:17:13)
@didzisdejusTu man to jautā? Ne pēc adreses.
Mārtiņš Zemītis Mārtiņš Zemītis (TP)
(18:57:08)
@AgneseBee Ludzu epastu - atbild uz šo twītu
Pilsoniskā savienība Pilsoniskā savienība (PS)
(17:41:59)
Finanšu ministrs šovakar - 100.pantā
Pilsoniskā savienība Pilsoniskā savienība (PS)
(17:15:54)
Finanšu ministrs Vilks PSvaldē stāsta par budžeta veidošanu.Tik drīz pēc valdības izveidošanas un tādos tempos tas tiek izstrādīts 1 x reizi
Mārtiņš Zemītis Mārtiņš Zemītis (TP)
(16:31:10)
@AgneseBee @jemberga Mūsdienas no CSP, pirmskara periods - Misiņa bibliotēkas avoti, Padomju laiki - statistikas pārskati. - atbild uz šo twītu
Sergejs Seņkāns Sergejs Seņkāns (TP)
(15:56:50)
Ja jau darbinieks izsaka neuzticību priekšniekam, kādēļ, lai tas nebūtu abpusēji.Bet tas jau ir darba un dienesta attiecību uzteikuma pamats
Sarmīte Kolāte Sarmīte Kolāte (TP)
(15:41:08)
ka tik tiem,kuri te rīko priekšlaicīgas bēru orģijas,beigu beigās nav jāapsēžas
Mārtiņš Zemītis Mārtiņš Zemītis (TP)
(14:56:53)
@Ks75 Kura WB, IMF datu baze varetu meklet cik nebut sistematiskus datus par valstu izdevumiem izglitibai no IKP? - atbild uz šo twītu
Didzis Dejus Didzis Dejus (TP)
(14:46:28)
@MBrencis tad kapec valstij tads projekts ir vajadzigs? - atbild uz šo twītu
Aleksejs Loskutovs Aleksejs Loskutovs (SCP)
(14:42:17)
Paraksties par progresīvās nodokļu sistēmas ieviešanu Latvijā. http://kreisie.lv/paraksties/
Sarmīte Kolāte Sarmīte Kolāte (TP)
(14:40:42)
Daudzi prasa:nu,kā ir? Atbilde:TP pārsūdzēs Administratīvās apgabaltiesas spriedumu un plašākus komentārus sniegs pēc lēmuma spēkā stāšanās
Aleksejs Loskutovs Aleksejs Loskutovs (SCP)
(14:35:43)
@Pabriks Sveicināts tviterī, Arti! - atbild uz šo twītu
Ģirts Lapiņš Ģirts Lapiņš (TB/LNNK)
(14:21:11)
@Latvijas_maniak Jā, 100% taisnība - jo mēs paši segregētāki, jo ievainojamāki. Labi, es off no pc, peace. - atbild uz šo twītu
Ģirts Lapiņš Ģirts Lapiņš (TB/LNNK)
(14:19:18)
@Latvijas_maniak Tas ka būs iekšā, tas ir 99%, problēma ir cita - SC nedrīkst noturēt varu. Dziļa opozīcija pašvaldībās ir bezjēdzīga. - atbild uz šo twītu
Ģirts Lapiņš Ģirts Lapiņš (TB/LNNK)
(14:17:13)
@Latvijas_maniak Btw. šis viss labi parāda ka bez spēcīgas ārējās palīdzības mums grūti pret-pastāvēt - austrumi mūs metodiski rauj gabalos. - atbild uz šo twītu
Ģirts Lapiņš Ģirts Lapiņš (TB/LNNK)
(14:15:16)
@Latvijas_maniak Par SC, nezinu, iespējami abi virzieni - ka viņi noturēs RD, vai zaudēs. Skaidrs ka mēs uzvarēsim (relatīvā ziņā) ;) - atbild uz šo twītu
Ģirts Lapiņš Ģirts Lapiņš (TB/LNNK)
(14:13:02)
@Latvijas_maniak No šodienas pozīcijām skatoties neticu. Mūs šķeļ un šķels. Ignorējam, neredzam. Tagad gan ir pareizs virziens konsolidācijā - atbild uz šo twītu
Ģirts Lapiņš Ģirts Lapiņš (TB/LNNK)
(14:10:36)
@Latvijas_maniak Par Beslaniem, nu tur nav vērts neko daudz runāt, provokācijas ar konkrētu mērķi konkrētā laikā. - atbild uz šo twītu
Ģirts Lapiņš Ģirts Lapiņš (TB/LNNK)
(14:09:40)
@Latvijas_maniak Par sapulcēšanu - tur nav sazvērestības. Par Lindermaņiem - domāju viņus nopirka Kalvītis, lai būtu pamats ieviest 1984 ;) - atbild uz šo twītu
Ģirts Lapiņš Ģirts Lapiņš (TB/LNNK)
(14:07:55)
@Latvijas_maniak Ja godīgi, neticu, ka spējam pretdarboties tādai sistēmai. Ņemot vērā kautvai iestāžu politizāciju un sadrumstalotību. - atbild uz šo twītu
Aleksejs Loskutovs Aleksejs Loskutovs (SCP)
(14:03:04)
@LetaNews Man bija taisnība! Valsts budžets gaida 1,03 milj. latu. - atbild uz šo twītu
Vienotības Jaunatnes organizācija Vienotības Jaunatnes organizācija (JL)
(13:57:39)
17.30 JL birojā sanāk pirmā oficiālā VIENOTĪBAS Jauniešu padomes sēde, ko vadīs @andrisgrafs
Aleksejs Loskutovs Aleksejs Loskutovs (SCP)
(13:51:00)
@GunaSkangale Deputāti spēj saprast, ka tas ir dažādas lietas :). Ka arī, kas ir neatbilstība nolikumam. Par ietekmi lai spriež eksperti. - atbild uz šo twītu
Ģirts Lapiņš Ģirts Lapiņš (TB/LNNK)
(13:47:35)
Karmiski. Mūrniece šķiet redzam VL saikni ar čečenu finansēm, tagad citi saskata Mūrnieces saikni ar cigarešu ražotni - http://bit.ly/g6agA1
Sarmīte Kolāte Sarmīte Kolāte (TP)
(13:26:55)
@revolucija manuprāt,pēc likuma politisko organizāciju valdes nav materiāli atbildīgas - atbild uz šo twītu
Sarmīte Kolāte Sarmīte Kolāte (TP)
(13:19:45)
@revolucija tiešām nezinu,tas jāprasa juristiem - atbild uz šo twītu
Sarmīte Kolāte Sarmīte Kolāte (TP)
(13:18:28)
@papardella jl ministri kā reiz pirms vēlēšanām atteicās,lai "rādītu piemēru citiem". Tagad,pēc vēlēšanām piemērs vairs nav jārāda - atbild uz šo twītu
Sarmīte Kolāte Sarmīte Kolāte (TP)
(13:08:27)
@gintsfeders domāju,ka rīkot maitu liju ballīti ir pāragri - atbild uz šo twītu
Sarmīte Kolāte Sarmīte Kolāte (TP)
(12:50:47)
@jemberga piekrītu,Vienotības politiķiem ir visas iespējas to mainīt. Tautas partija tiesvedību ved tikai esošās sistēmas ietvaros - atbild uz šo twītu
Sarmīte Kolāte Sarmīte Kolāte (TP)
(12:44:21)
@Reinisw KNAB vadītājs lēmumu pieņēma vien 2008.gada aprīlī,tā kā varam runāt par 2,5-max 3 gadiem - atbild uz šo twītu
Sarmīte Kolāte Sarmīte Kolāte (TP)
(12:38:23)
@jemberga taču KNAB priekšnieks atbilstošu lēmumu pieņēma vien 2008.gada aprīlī - atbild uz šo twītu
Sarmīte Kolāte Sarmīte Kolāte (TP)
(12:31:35)
@jemberga salīdzinot ar dažiem labiem citiem procesiem,šis ir salīdzinoši ātrs. Sliktākajā gadījumā galīgais spriedums būs vasarā - atbild uz šo twītu
Ģirts Lapiņš Ģirts Lapiņš (TB/LNNK)
(12:19:19)
@Latvijas_maniak Mans moto - jo mazāk zinu, jo labāks miegs ;) Par 13.janvāri - vienīgais potenciālais labuma guvējs - Kalvītis alias "1984" - atbild uz šo twītu
Ģirts Lapiņš Ģirts Lapiņš (TB/LNNK)
(12:17:17)
@Latvijas_maniak Tas nav labi. Tas nepavisam nav labi. Un sliktākais, ka nav īsti iespējas radīt pretdarbību tai mašinērijai. - atbild uz šo twītu
Ģirts Lapiņš Ģirts Lapiņš (TB/LNNK)
(12:11:14)
@Rincix Nedomāju ka tur ir kāds liels sakars ar ziedojumiem - tās bija ES struktūrfondu programmas - platjoslas interneta ieviešana. - atbild uz šo twītu
Ģirts Lapiņš Ģirts Lapiņš (TB/LNNK)
(12:10:07)
@GeneralNo4 Nē, pārprati - mana doma ka nevajag vispār ņemt ziedojumus. Bet ja ņem, tad nevajag RD pataisīt par vienīgo ļaunumu. - atbild uz šo twītu
Ģirts Lapiņš Ģirts Lapiņš (TB/LNNK)
(12:08:07)
@juriscinitis Nu VD šoreiz ir situācijas ķīlnieks: Strīķe ir V cilvēks, tajā pašā laikā sabotēja un paralizēja KNAB + AL loma. - atbild uz šo twītu
Ģirts Lapiņš Ģirts Lapiņš (TB/LNNK)
(12:04:51)
@inesevoika Vēlme draudzēties ar "eliti" ir nu tik ļoti cilvēcīgi un populāri ;) Bet nu labi, nav ko te šķēpus lauzt, viss ir V & ZZS rokās. - atbild uz šo twītu
Sarmīte Kolāte Sarmīte Kolāte (TP)
(11:52:38)
@Dzintris jā,jāpiekrīt @revolucija un nevajag izvēlēties sorosītu sīkportālus! - atbild uz šo twītu
Imants Liegis Imants Liegis (Vienotība)
(11:19:59)
Šorīt īsa plenārsēde,tad tikšanās pie Solvitas Āboltiņas par Saeimas ārlietu debatēm nākošgad.Trijos ar Eiropas un Ārl kom pie prezidenta
Sarmīte Kolāte Sarmīte Kolāte (TP)
(10:47:42)
Ļoti priecājos par jūras siltuma projektu Salacgrīvā. Būs jādeklarējās salacgrīvas novadā. #Pietiek uzturēt Rīgas zagļus un krievus
Sergejs Seņkāns Sergejs Seņkāns (TP)
(09:07:07)
Šorīt jūtos kā Rigas domes amatpersona - absolūti nesagatavojies sniegam.
Sergejs Seņkāns Sergejs Seņkāns (TP)
(08:33:14)
Hurra! Sveicu visus riepu servisus un apdrošinātājus!
edgars jaunups edgars jaunups (JL)
(04:25:42)
@Imaginary_pal es Tev lielaa meeraa piekriitu.. bet gala leemumus shajos jautaajumos pienems Kurtis! Bet daudz, ko piemineeji, piepildiisies - atbild uz šo twītu
Pilsoniskā savienība Pilsoniskā savienība (PS)
(02:49:22)
@rutks Ikvienas partijas mērķis ir strādāt valdībā.Ja partijai ir ministri, tad ziņas par viņu darbu ir vienas no vissvarīgākajām - atbild uz šo twītu
Pilsoniskā savienība Pilsoniskā savienība (PS)
(01:42:34)
Eiropā ir vismaz 3 ūsaini ārlietu ministri - Luksemburgā, Portugālē un Latvijā. :) Mango interpretācija par to http://ej.uz/nifk
Martins Brencis Martins Brencis (TP)
(01:07:51)
@didzisdejus Un saturiski Valmieras PPP nav nekāds PPP, jo tur nevienā vietā privātais neuzņemas nekādu risku. Parasts iepirkums. - atbild uz šo twītu
Martins Brencis Martins Brencis (TP)
(01:07:05)
@didzisdejus Pilnīgas muļķības, jāpieņem MK rīkojums par ilgtermiņa saistībām, kam nav nekāda sakara ar PPP likumu. - atbild uz šo twītu
Ģirts Lapiņš Ģirts Lapiņš (TB/LNNK)
(00:34:46)
@inesevoika Nu labi, iespējams, neesmu spec šajā jautājumā, varbūt jums taisnība. Es atlaistu visus 3. Pārāk daudz bezdarbības, ļaunprātības - atbild uz šo twītu
Ģirts Lapiņš Ģirts Lapiņš (TB/LNNK)
(00:29:31)
@BluForster Bet kā jau teicu, mana loģika saka ka jāatlaiž visi 3, Saeimai jāieceļ labs vadītājs, kurš pieskaņo sev komandu, KNABs rullēs :) - atbild uz šo twītu
Ģirts Lapiņš Ģirts Lapiņš (TB/LNNK)
(00:28:03)
@BluForster Vilnīti iecēla cita Saeima. Tagad Saeima nomainījās, Strīķe sajuta varas pārņemšanas iespēju un to tagad realizē. - atbild uz šo twītu
Ģirts Lapiņš Ģirts Lapiņš (TB/LNNK)
(00:25:37)
@inesevoika Konkursa materiālos tad ir jābūt info - struktūra, budžets, katras nodaļas mērķi, etc. Savukārt vīziju līmenī, pārāk vispārināti - atbild uz šo twītu
Ģirts Lapiņš Ģirts Lapiņš (TB/LNNK)
(00:23:21)
@inesevoika 100% nepiekrītu tik vnk uzstādījumam - cilvēkam no malas var nebūt zināmas detaļas, esošais boss tad gandrīz vienmēr uzvarēs - atbild uz šo twītu
Mārtiņš Zemītis Mārtiņš Zemītis (TP)
(00:20:47)
Igaunijā - izglītībai 8% no IKP!!! - http://www.ekonomika.lv/igauni jas-valsts-budzeta-projektu-iz skata-jau-otraja-lasijuma/
Ģirts Lapiņš Ģirts Lapiņš (TB/LNNK)
(00:19:59)
@BluForster 100% piekrītu, nav normāli. Jau teicu: Saeima -> KNAB boss -> komanda -> darbs. Cits stāsts par Vilnīša vēlmi cīņā ar korupciju - atbild uz šo twītu
Mārtiņš Zemītis Mārtiņš Zemītis (TP)
(00:18:17)
Dr. Dombrovskis considers "packing his bags", so dubious is Mr. Dombrovskis "consolidation": http://www.politika.lv/b...hp?id=62113
Ģirts Lapiņš Ģirts Lapiņš (TB/LNNK)
(00:16:24)
@o79 Lūk. Un šeit slēpjas drauds - man liekas ka Strīķei liekas ka viņa ir vienīgā, izredzētā. Ka KNABs viņas. Bet tas cits stāsts. Peace :) - atbild uz šo twītu
Ģirts Lapiņš Ģirts Lapiņš (TB/LNNK)
(00:13:01)
@inesevoika Labi, pārfrāzēšu- empātijai cīņai pret korupciju vajadzētu būt (un ceru ka ir) gandrīz visiem. Tas nesamazina pretendentu skaitu - atbild uz šo twītu
Ģirts Lapiņš Ģirts Lapiņš (TB/LNNK)
(00:09:03)
@o79 Piekrītu, sarežģīts, es to nedadz nivelēju, vnk ar to gribu pateikt ka Strīķe ne tuvu nav vienīgā izredzētā kas var labi vadīt KNAB :) - atbild uz šo twītu
Ģirts Lapiņš Ģirts Lapiņš (TB/LNNK)
(00:05:04)
@inesevoika Jā, protams, vadītājam ir jābūt empātijai pret to ko dara uzņēmums bet tā ir cilvēciska kategorija, nevis profesionāls kritērijs - atbild uz šo twītu