Lielvārdē skolēnus motivē ar aplikāciju palīdzību. Kā tas notiek? Skaties - sākam sēriju ciklu "21. gadsimta skola" https://t.co/Hw24ByQOEE 11 atbildes

Swedbank
(11.04.2017 10:00:04)
@twitter
Lielvārdē skolēnus motivē ar aplikāciju palīdzību. Kā tas notiek? Skaties - sākam sēriju ciklu "21. gadsimta skola" https://t.co/Hw24ByQOEE
Aleksejs Mjaliks
(11.04.2017 10:08:24)
@twitter
@SwedbankLatvia Kāpēc es nevaru pasūtīt karti, izmantojot koda kalkulatoru?
Toms Atte
(11.04.2017 11:42:06)
@twitter
@SwedbankLatvia kapēc man vairs nenāk priecīgās sms, par izmaiņām konta stāvoklī?
Swedbank
(11.04.2017 12:23:30)
@twitter
@amjaliks Labdien! Uzņēmumu IB pieteikt karti ar kodu kalk. nevar,jo nav sasaistes ar uzņēmumu reģistru-var ar eID A paraksttiesīgā persona.
Aleksejs Mjaliks
(11.04.2017 12:26:37)
@twitter
@SwedbankLatvia Un eID ir sasaiste ar UR? Un kāpēc var ar Smart-ID?
Swedbank
(11.04.2017 12:55:22)
@twitter
@TomsAtte Labdien! Iemesli, kāpēc nesaņemat SMS, var būt dažādi. Aicinam sazināties ar mums - 67444444, lai pārbaudītu.
Aleksejs Mjaliks
(11.04.2017 16:56:51)
@twitter
@SwedbankLatvia Ignorējat?
Swedbank
(11.04.2017 17:32:13)
@twitter
@amjaliks Atvainojiet, neignorējām, bet precizējām info – šobrīd uzņēmumu karšu pasūtīšanas funkcionalitāte ir izstrādāta eID un Smart-ID.
Aleksejs Mjaliks
(12.04.2017 9:02:30)
@twitter
@SwedbankLatvia Esat kaut ko sabojājuši savā IB: vairs nevaru apstiprināt līgumus ar eID.
Swedbank
(12.04.2017 14:09:56)
@twitter
@amjaliks Labdien! Notestējām līguma parakstīšanu ar eID privātpersonām un uzņēmumiem-viss strādā. Lūdzam DM atsūtīt sīkāku kļūdas aprakstu.
Aleksejs Mjaliks
(12.04.2017 14:26:17)
@twitter
@SwedbankLatvia Ejiet bekot. Šodien nav iekāriena uz konstruktīvu sarunu.
Aleksejs Mjaliks
(12.04.2017 14:27:10)
@twitter
@SwedbankLatvia Un atbilde “notestējām, mums viss strādā”, ir tizlākā atbilde, ko var sniegt šādās situācijās.