Pēdējo nedēļu baudu lielisku @1a_lv servisu. Īsts viedveikals. Sūtījumu izsūta vēlāk kā vajag un tad vēl izrādās pasta stacijā nelien. 5 atbildes

Mārtiņš Lūsis
(06.09.2016 17:37:25)
@twitter
Pēdējo nedēļu baudu lielisku @1a_lv servisu. Īsts viedveikals. Sūtījumu izsūta vēlāk kā vajag un tad vēl izrādās pasta stacijā nelien.
Tavs viedveikals 1A
(07.09.2016 9:50:12)
@twitter
@MartinsLusis Sveiki, Mārtiņ. Ar Jums vakardien sazinājāmies un situāciju paskaidrojām, ļoti atvainojamies par sagādātām neērtībām.
Mārtiņš Lūsis
(07.09.2016 10:50:45)
@twitter
@1a_lv Paskaidrošana neatrisina to, ka man rīt ir kāzas un šodien jābrauc uz jūsu biroju pēc produkta, kas tām nepieciešams jau šodien!
Mārtiņš Lūsis
(07.09.2016 10:51:32)
@twitter
@1a_lv Tas tā ņemot vērā, ka tam visam bija jābūt klāt jau pagājušajā nedēļā. Arī informācija jālūdzas un uz e-pastiem tā arī neatbildēja.
Mārtiņš Lūsis
(08.09.2016 10:48:24)
@twitter
@1a_lv Un vēl viena lieta. Skaļruņiem kastē nebija ne instrukcijas, ne audio vada, kas ir norādīti kastes saturā. Kaste izskatījās atvērta.
Mārtiņš Lūsis
(08.09.2016 10:49:21)
@twitter
@1a_lv Bet vairs ar jums krāmēties nav ne laika, tāpēc šis lai paliek, tikai mani kā klientu zaudējši esat par visiem 100%.