@Lattelecom Vai tas ir ok, ja pēc jūsu uzlabojumiem nav pakalpojumu un solāt tikai svētdien? 3 dienas neviens neko nedara, tikai sola 7 atbildes

Zaiga Barvida
(29.07.2016 15:00:01)
@twitter
@Lattelecom Vai tas ir ok, ja pēc jūsu uzlabojumiem nav pakalpojumu un solāt tikai svētdien? 3 dienas neviens neko nedara, tikai sola
Tet
(29.07.2016 15:05:35)
@twitter
@Zaiga_ Sveiki! Atsūtiet DM savu klienta numuru - risināsim!
Zaiga Barvida
(29.07.2016 15:09:29)
@twitter
@Lattelecom nezinu no galvas klienta numurus!
Zaiga Barvida
(30.07.2016 17:20:45)
@twitter
@Lattelecom Paldies par neko! Vienu klientu esat zaudējuši ar savu bezdarbību.
Tet
(30.07.2016 17:58:52)
@twitter
@Zaiga_ patiešām nelāgi situācija izvērtusies, taču sakaru atjaunošana ieilgusi, darām, ko varam, lai iespējami ātri visu atrisinātu!
Zaiga Barvida
(01.08.2016 10:50:58)
@twitter
@Lattelecom Manuprāt, Jums klients ir nulles vērtībā un darīšana arī ir nekāda. Saprastu,ja manas vainas dēļ, taču šoreiz paši salaidāt dēlī
Tet
(01.08.2016 10:55:11)
@twitter
@Zaiga_ atvainojos kolēģu vietā, ka situācijas risināšana tā ieilgusi! Analizēsim šo gadījumu, lai izvērtētu savas kļūdas
Zaiga Barvida
(01.08.2016 13:18:53)
@twitter
@Lattelecom Ne tikai kļūdas, visu sistēmu. Pat 2 dienas jāgaida, kad zvanīs speciālists, lai noformētu atteikumu pakalpojumam,kura nav.