Tā kā @Lattelecom internets raustījās līdz pazuda pavisam, paņēmām @mansLMT i-netu uz testu. Varbūt uz palikšanu. Labi, ka ir tāda opcija. 8 atbildes

Zane B.
(05.06.2015 13:08:36)
@twitter
Tā kā @Lattelecom internets raustījās līdz pazuda pavisam, paņēmām @mansLMT i-netu uz testu. Varbūt uz palikšanu. Labi, ka ir tāda opcija.
Tet
(05.06.2015 14:26:13)
@twitter
@MissZuu Sveiki! Vai runa par to pašu SIA pieslēgumu, par ko rakstījāt pirms nedēļas vai citu adresi? Lūgums atsūtīt klienta nr. -risināsim!
Zane B.
(05.06.2015 14:31:35)
@twitter
@Lattelecom Jūsu meistars jau darbojas, bet brīdī, kad jāatklāj veikals un nāk pirmie klienti, tā ir viena no visnepatīkamākajām problēmām.
Tet
(05.06.2015 14:31:53)
@twitter
@MissZuu šādos gadījumos svarīgi pārbaudīt interneta ātrumu nevis caur wifi, bet atvienojot visas pārējās iekārtas un atstājot 1 pc ar vadu
Zane B.
(05.06.2015 14:33:05)
@twitter
@Lattelecom Nav vaina ātrumā. Tur signāls nepienāk, pat līdz rūterim netiek.
Tet
(05.06.2015 14:37:25)
@twitter
@MissZuu skaidrs, jā - tur jau piesakot pakalpojumus bija sarežģījumi ar līniju. Atvainojamies un centīsimies turpmāk šādas kļūdas nepieļaut
Jānis Košeļevs
(05.06.2015 20:08:26)
@twitter
@Lattelecom Jums ļoti foršs un zinošs klientu konsultants Ēriks Origo klientu apkalpošanas centrā. Parunājāmies un tikām pie risinājuma.
Tet
(05.06.2015 20:11:59)
@twitter
@dzhonijs :) prieks dzirdēt! Un ja nu kādreiz nepieciešams kāds padoms vai palīdzība - vienmēr varat ziņot mums arī te!
Jānis Košeļevs
(05.06.2015 21:18:23)
@twitter
@Lattelecom protams :). Katram komunikācijas kanālam ir savas priekšrocības. tvitterim - operativitāte, klientu centram - garākām sarunām ;)